“Ideale B&B”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
B&B Het Schalienhof
Beoordeeld als nr. 3 van 12 B&B's / pensions in Veurne
31 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super B&B voor gezinnen met jonge kinderen! Café René kan je bezoeken terwijl de kleinste al in bed liggen met babyfoon en groot gamma aan drankjes! Ontbijt was TOP! Je zit ook heel rustig. Kamers hebben allemaal kleine zithoek met zetel+tv en tafel en stoelen. Wij komen zeker nog eens terug. Ongeveer 10 min buiten centrum Veurne

Verbleef: December, 2017, reisde met familie

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke uitbaatster en uitstekend ontbijt. De B&B is een gerenoveerde hoeve waar het authentieke gevoel op aangename manier is gebleven. Echt een leuke locatie om te vertoeven in flanders fields...
Wij waren er met onze familie na een uitstap in Ieper en omland.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
27 juli 2017 beoordeeld

Superervaring....rust en stilte gegarandeerd !
Zeer vriendelijke uitbaters, superlekker ontbijt, zeer verzorgde en ruime kamers.
Elke kamer heft zijn eigen terrasje zodat je 's avonds met een drankje en een goed boek kan uitblazen van een fietstochtje of wandeling.
Een ideaal verblijf voor een fietsweekend.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
1 mei 2017 beoordeeld

Wat een fantastische ervaring dit weekend;super nette,knappe en rustig gelegen B&B,met heel vriendelijke uitbaters! Lekker en zeer uitgebreid ontbijt,propere en gezellige kamers ;alles erop en eraan! Voor ons absoluut: beter kan niet!! Dirk en Tanja

• Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
19 februari 2017 beoordeeld

Dit weekend voor de derde keer met de ganse familie in het Schaliënhof verbleven. Dit is en blijft veruit onze favoriete stek in de streek. De B&B heeft alles wat je mag verwachten. De kamers zijn heel mooi en modern ingericht. De omgeving is ideaal en rustig. Het Café René is een echte meerwaarde. Het ontbijt is om van te smullen met allemaal eigen producten. En als kers op de taart kan je rekenen op een top ontvangst. De gastvrouw en -heer zijn super vriendelijk en zorgen met een toffe babbel dat het weekend ook daarna nog lang blijft hangen. Echt een aanrader!!!

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Veurne bekeken
op 11 km afstand
181 beoordelingen
op 6,3 km afstand
Bed & Breakfast The Old House
Prijzen weergeven

In B&B Het Schalienhof geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over B&B Het Schalienhof

Adres: Zoutenaaiestraat 6 | Eggewaartskapelle, Veurne 8630, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Veurne
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 12 B&B's / pensions in Veurne
Prijsklasse: 104 € - 156 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — B&B Het Schalienhof 4*
Aantal kamers: 6
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij B&B Het Schalienhof met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?