21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk verblijf met zn tweetjes. Mooie kamer en het haardvuur dat s. avonds werd aangestoken creëerde de perfecte sfeer voor een romantisch verblijf!
Drank beetje aan de dure kant. Ontbijt lekker en gezond.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
16 februari 2018 beoordeeld

Helaas geen succes en fijne ervaring: Allereerst werd de afgesproken daum zonder enkele reden geanuleerd. De kamer was stoffig. Voor een matig glas wijn(de prijs hoor je pas achteraf) wordt €5 gerekend. Omdat ze dat in de betere zaken in de omgeving ook doen? 3 gangen diner is, evenzo als de wijn, een aanfluiting, bakjepuree met een paar stukjes vis, klein slaatje vooraf en een puddinkje. Omdat ik absoluut geen puree lust heb ik een alternatief gevraagd. Ik kreeg daarvoor een bakje diepvriesfriet met een gebakken eitje. Kortom veel te hoge prijzen voor een drankje en het eten. Jammer

Kamertip: neem geen drankje en blijf er niet eten
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk adresje. Mooie en rustige omgeving,zeer vriendelijke ontvangst,mooie kamer met aparte badkamer. Wij komen hier zeker terug. Een echte aanrader. Kleinschalig,4 kamers mogelijkheid tot eten mits aanvraag. Drank mag je zelf nemen en noteren. Tof!!! Dank aan Ignace!!!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
12 februari 2018 beoordeeld

Wij verblijven heel regelmatig in B&B's zowel in binnen-als buitenland.In de Meidoorn verbleven wij 3 dagen. Prachtige woning en tuin die echter hoogdringend aan heropfrissing toe zijn en dat is de teneur voor de gehele B&B . Houtwerk van de veranda , oprit, plantenbakken zijn niet goed onderhouden .Tuin is uitgeleefd en weinig onderhouden (zowel meubilair als de perken en planten ) , overal heel veel onkruid.
De veranda lijkt op t' eerste zicht erg charmant maar bij nader toezien is het er weinig hygiënisch .Alles is erg stoffig en er liggen overal vliegjes. En dan vermoed ik dat het in de (te) donkere woning ook wel zo zal zijn . De slaapkamer was wél heel aangenaam én netjes. Ontbijt is erg uitgebreid en smakelijk. Avondmaal is heel eenvoudig maar lekker.

Kamertip: 2 van de 3 kamers niet geschikt voor personen die moeilijk te been zijn (zeer steile trap)
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
29 december 2017 beoordeeld

Wij kozen voor "De Meidoorn" om een kado-ontbijtbon te valoriseren (en nadien te wandelen in de streek). Aangenaam en gezellig landelijk kader, vriendelijke ontvangst en een prima ontbijt met voldoende variatie en heel lekkere koffie.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner