“Ontbijt”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
De Meidoorn
Beoordeeld als nr. 7 van 12 B&B's / pensions in Veurne
29 december 2017 beoordeeld

Wij kozen voor "De Meidoorn" om een kado-ontbijtbon te valoriseren (en nadien te wandelen in de streek). Aangenaam en gezellig landelijk kader, vriendelijke ontvangst en een prima ontbijt met voldoende variatie en heel lekkere koffie.

• Verbleef: December, 2017, reisde met een partner

8 september 2017 beoordeeld

met een outspot deal hadden wij in deze b&b 2 nachten met ontbijt én 3 gangen diner geboekt. Na de boeking kregen wij een nogal lange mail van Carlos (niet Ignace, de eigenlijke gastheer ter plaatse). De mail was correct maar eigenlijk in een 'strenge' stijl opgesteld ; je moet dit (deze mail MOET je printen en meebrengen stond er bijvoorbeeld in hoofdletters vermeld; waarom?), je moet dat, daar is de ingang .... een stijl die wij vonden dat niet echt paste bij de b&b. Om het diner op aankomstdag te kunnen nuttigen én om je aankomstuur te melden moet je de dag op voorhand bellen met Ignace. Nadat wij zo goed als op het afgesproken uur aankwamen en het erf opgereden waren (alleen maar om uit te laten en dan weer terug te vertrekken) gingen wij naar binnen en Ignace stond ons op te wachten. Het 1e dat hij zei : jullie hebben toch een mail gehad waarin staat waar de auto moet staan én waar de eigenlijke ingang is, niet? Dit volstond als verwelkoming. Wij kregen onmiddellijk de sleutel van onze grote kamer : gelijkvloers met bed, 1e verdiep met toilet en badkamer en nog een verdiep met nog een bed; allemaal heel speciaal ingericht ; mooie houten trappen, speciaal bad, mooie dikke stoffen gordijnen; alsof de gastheer de hele wereld heeft gezien en overal een souvenir meegenomen heeft. Die avond konden wij het 3 gangen diner nuttigen. Samen met nog 3 andere koppels zaten wij in soort veranda. Het voorgerecht was carpaccio van rund; daarna een vispannetje. Toen dit gebracht werden dachten wij : amai, hoeveel is dat? Ignace had nl. 2 grote vispannetjes bij, maar die waren voor 2 tafels; dit was heel lekker, met puree. Als dessert was er verse appeltaart. Lekker. De 1e nacht werden wij meermaals wakker door het gekraai van de haan. De volgende 2 ochtenden wachtte ons een lekker ontbijt; voldoende aanbod van vlees, zalm, vlees, eitjes, confituur en lekker vers brood. Kortom : toch wel een fijne plaats ontdekt. tijdens ons verblijf (zeker op zaterdagmorgen bij en na het ontbijt) een gezellige babbel gehad met Ignace. alleen even het volgende (echt gemeld met een goede bedoeling) : de toon van de mails voorafgaand aan het bezoek is vrij strikt/streng, terwijl alles in werkelijkheid niet zo is.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
1 september 2017 beoordeeld

We hebben met een BONGO-bon ontbeten. Kan ook zonder bongo... B&B in een zeer mooie rustige streek. Het domein [ oude boerderij] is prachtig. Het is zeer smaakvol ingericht. De tuin is prachtig. De ontbijtruimte fantastisch. Het ontbijt luxueus. Wij gaan terug!

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
27 augustus 2017 beoordeeld

Heel mooi weekend beleefd en lekker ontbijt alles was aanwezig
De eigenaar was vriendelijk alleen de drankjes zouden was minder geprijsd mogen want 3,50 euro vond ik nogal veel voor een half litertje plat water zeker in een b&b voor de rest niets aan te merken
Alles was proper en in de tuin was het zalig vertoeven
Bedankt Ignace !

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
6 juli 2017 beoordeeld

Een charmante, vlotte gastheer, Ignace, die alles zelf doet .... een B&B met een ziel, heel stijlvol en authentiek ingericht! De kamer was super in orde. Het ontbijt was prima, in een relaxed en heel gezellige sfeer, het drie-gangen menu was heerlijk. Bedankt Ignace, we komen zeker terug!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Veurne bekeken
op 7,4 km afstand
't Kasteel & Koetshuys
nr. 4 van 12 in Veurne
68 beoordelingen
Prijzen weergeven

In De Meidoorn geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over De Meidoorn

Adres: Houtemstraat 32, Veurne 8630, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Veurne
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 7 van 12 B&B's / pensions in Veurne
Prijsklasse: 131 € - 165 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — De Meidoorn 3.5*
Aantal kamers: 4
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Heel rustig gelegen in de landelijke omgeving van Beauvoorde, gekend voor zijn kasteel en streekproducten, op een zeer goed gelegen fietsroute in de "MOEREN". Heel geschikt voor bezoek aan Ieper, Veurne, Westhoek, Diksmuide enz... ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij De Meidoorn met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?