Hotel De Loft(Veurne)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
  • Restaurant
  • Gratis internet
Agoda.com
Croonhof(Veurne)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
8 september 2017 beoordeeld

met een outspot deal hadden wij in deze b&b 2 nachten met ontbijt én 3 gangen diner geboekt. Na de boeking kregen wij een nogal lange mail van Carlos (niet Ignace, de eigenlijke gastheer ter plaatse). De mail was correct maar eigenlijk in een 'strenge' stijl opgesteld ; je moet dit (deze mail MOET je printen en meebrengen stond er bijvoorbeeld in hoofdletters vermeld; waarom?), je moet dat, daar is de ingang .... een stijl die wij vonden dat niet echt paste bij de b&b. Om het diner op aankomstdag te kunnen nuttigen én om je aankomstuur te melden moet je de dag op voorhand bellen met Ignace. Nadat wij zo goed als op het afgesproken uur aankwamen en het erf opgereden waren (alleen maar om uit te laten en dan weer terug te vertrekken) gingen wij naar binnen en Ignace stond ons op te wachten. Het 1e dat hij zei : jullie hebben toch een mail gehad waarin staat waar de auto moet staan én waar de eigenlijke ingang is, niet? Dit volstond als verwelkoming. Wij kregen onmiddellijk de sleutel van onze grote kamer : gelijkvloers met bed, 1e verdiep met toilet en badkamer en nog een verdiep met nog een bed; allemaal heel speciaal ingericht ; mooie houten trappen, speciaal bad, mooie dikke stoffen gordijnen; alsof de gastheer de hele wereld heeft gezien en overal een souvenir meegenomen heeft. Die avond konden wij het 3 gangen diner nuttigen. Samen met nog 3 andere koppels zaten wij in soort veranda. Het voorgerecht was carpaccio van rund; daarna een vispannetje. Toen dit gebracht werden dachten wij : amai, hoeveel is dat? Ignace had nl. 2 grote vispannetjes bij, maar die waren voor 2 tafels; dit was heel lekker, met puree. Als dessert was er verse appeltaart. Lekker. De 1e nacht werden wij meermaals wakker door het gekraai van de haan. De volgende 2 ochtenden wachtte ons een lekker ontbijt; voldoende aanbod van vlees, zalm, vlees, eitjes, confituur en lekker vers brood. Kortom : toch wel een fijne plaats ontdekt. tijdens ons verblijf (zeker op zaterdagmorgen bij en na het ontbijt) een gezellige babbel gehad met Ignace. alleen even het volgende (echt gemeld met een goede bedoeling) : de toon van de mails voorafgaand aan het bezoek is vrij strikt/streng, terwijl alles in werkelijkheid niet zo is.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
1 september 2017 beoordeeld

We hebben met een BONGO-bon ontbeten. Kan ook zonder bongo... B&B in een zeer mooie rustige streek. Het domein [ oude boerderij] is prachtig. Het is zeer smaakvol ingericht. De tuin is prachtig. De ontbijtruimte fantastisch. Het ontbijt luxueus. Wij gaan terug!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
27 augustus 2017 beoordeeld

Heel mooi weekend beleefd en lekker ontbijt alles was aanwezig
De eigenaar was vriendelijk alleen de drankjes zouden was minder geprijsd mogen want 3,50 euro vond ik nogal veel voor een half litertje plat water zeker in een b&b voor de rest niets aan te merken
Alles was proper en in de tuin was het zalig vertoeven
Bedankt Ignace !

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
6 juli 2017 beoordeeld

Een charmante, vlotte gastheer, Ignace, die alles zelf doet .... een B&B met een ziel, heel stijlvol en authentiek ingericht! De kamer was super in orde. Het ontbijt was prima, in een relaxed en heel gezellige sfeer, het drie-gangen menu was heerlijk. Bedankt Ignace, we komen zeker terug!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
17 januari 2017 beoordeeld

Van ver en op de foto's valt het precies nogal mee, maar in het echt is het een ramp.
De vensters van onze kamer zat aan de binnenkant vol vliegen, maar de spuitbus tegen ongedierte stond wel klaar?? Het water van de lavabo liep heel traag weg en na dit gemeld te hebben werd hier niets aan gedaan. Er was een soort bar voorzien waar we drank konden nemen, maar de glazen waren precies al een tijdje niet meer gebruikt want ze hadden allemaal een witte doffe schijn. Het ontbijt en het diner waren ook alles behalve goed. Het Frans brood werd in stukken gesneden met een schaar die voor alles gebruikt werd en er zeker niet smakelijk uit zag. De hele infrastructuur was zeer slecht onderhouden en niet hygiënisch.
De elektrische fietsen die aangeboden werden waren in slechte staat en de batterij van één fiets was na 30 km reeds plat zodat de rest van de rit op dubbele mankracht moest gebeuren. Te veel eigenlijk om op te noemen, maar we denken dat deze argumenten genoeg zeggen om twee keer na te denken alvorens voor deze (wat zal ik er tegen zeggen) te kiezen

Kamertip: Niet doen, we konden geen positieve dingen vertellen.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden