2 mei 2016 beoordeeld

Campagne sur mer wordt tegenwoordig verhuurd als groepsaccommodatie i.p.v een B&B. Dit betekent dat U zelf voor Uw ontbijt en zo moet zorgen.Er zijn 3 kamers op de begane grond met een zitje TV en een bad,douche en toilet. op de eerste verdieping bevinden zich 2 appartementen met ieder een aparte douche en toilet.De bedden zijn van een goede kwaliteit. Er is een gezamenlijke verblijfsruimte waar in zich de goed uitgeruste keuken bevindt met vaatwasmachine, diepvriezer grote koelkast en een koffiezetapparaat en waterkoker,en ook twee toiletten.Een TV ontbreekt hier, gezamenlijk TV kijken kan dus niet. Voor boodschappen kunt U naar de Panne waar o.a. een Delahaize supermarkt te vinden is. Het uitzicht is mooi en weids over de velden rondom het perceel. Voor de kinderen zijn er twee schommels en een glij baantje en er is ook een jeu de boulle baan. Verder staan er een paar ligbedden om te zonnen.Je kunt er mooie fietstochten maken en de diverse bezienswaardigheden van de Westhoek bezoeken. Plopsaland de Panne is er dicht bij ongeveer 4 km en ook het nieuwe zwembad van Plopsaland is van hier uit snel te bereiken. Het strand van de Panne ligt op ongeveer 7 km afstand

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
14 augustus 2014 beoordeeld

Vriendelijke en discrete ontvangst, lekker ontbijt en avondmaal, kraaknette en ruime kamers met een gezellige tuin. Dit alles in een weids polderlandschap op 4 km van de kust.
Ideaal als uitvalsbasis voor een fietsvakantie.
Kortom West-Vlaamse gezelligheid in de onvolprezen Westhoek.

• Verbleef: juni 2014, reisde met familie
9 juli 2014 beoordeeld

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en daar onze kamer reeds in orde was, konden we er reeds in. Zeer gesmaakt en ruime keuze van ontbijt met eerlijke producten. Ook heel lekker avondeten.Leuk is ook de aparte ruimte waar je koffie of thee kan nemen. Heel mooie kamer (suite) en mooie rustige omgeving. Een aanrader!

Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
27 juni 2014 beoordeeld

Jullie zijn heel aangename mensen, op de kamers is alles aanwezig en zeer net!
Het ontbijt is heel lekker en in overvloed, het avondmaal uitmuntend!
De meegenomen broodjes hebben thuis ook nog heel lekker gesmaakt.
De omgeving is wijds en rustig.

Wij zijn heel blij jullie b & b ontdekt te hebben!

Fam. Van haver

Verbleef: juni 2014, reisde met familie
12 juni 2014 beoordeeld

Ruime, nette en gezellige kamer met privé- terras en verre uitkijk op de polders. Ontbijt puur en ambachtelijk. Geen plastic zakjes en flesjes! Enkele kilometers van zee is mooi meegenomen!! Alles authentiek en degelijk... De Westhoek herontdekt.... we zien al uit naar ons volgende verblijf daar en dan beslist wat langer.... Rita en Patrick

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner