“geen verhuur meer”
Beoordeling van Campagne sur Mer B&B

We kunnen geen prijzen vinden voor deze accommodatie
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor deze accommodatie, maar je kunt wel andere opties in Veurne zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Campagne sur Mer B&B
Beoordeeld als nr. 8 van 12 B&B's / pensions in Veurne
8 januari 2018 beoordeeld

Ik heb geprobeerd om opnieuw daar te reserveren, maar dat lukte niet. Navraag bij de VVV Veurne bleek dat de eigenaren de boel verkocht te hebben en deze accommodatie is niet meer in de verhuur beschikbaar

Verbleef: Januari, 2018, reisde alleen

2 mei 2016 beoordeeld

Campagne sur mer wordt tegenwoordig verhuurd als groepsaccommodatie i.p.v een B&B. Dit betekent dat U zelf voor Uw ontbijt en zo moet zorgen.Er zijn 3 kamers op de begane grond met een zitje TV en een bad,douche en toilet. op de eerste verdieping bevinden zich 2 appartementen met ieder een aparte douche en toilet.De bedden zijn van een goede kwaliteit. Er is een gezamenlijke verblijfsruimte waar in zich de goed uitgeruste keuken bevindt met vaatwasmachine, diepvriezer grote koelkast en een koffiezetapparaat en waterkoker,en ook twee toiletten.Een TV ontbreekt hier, gezamenlijk TV kijken kan dus niet. Voor boodschappen kunt U naar de Panne waar o.a. een Delahaize supermarkt te vinden is. Het uitzicht is mooi en weids over de velden rondom het perceel. Voor de kinderen zijn er twee schommels en een glij baantje en er is ook een jeu de boulle baan. Verder staan er een paar ligbedden om te zonnen.Je kunt er mooie fietstochten maken en de diverse bezienswaardigheden van de Westhoek bezoeken. Plopsaland de Panne is er dicht bij ongeveer 4 km en ook het nieuwe zwembad van Plopsaland is van hier uit snel te bereiken. Het strand van de Panne ligt op ongeveer 7 km afstand

• Verbleef: April, 2016, reisde met familie
14 augustus 2014 beoordeeld

Vriendelijke en discrete ontvangst, lekker ontbijt en avondmaal, kraaknette en ruime kamers met een gezellige tuin. Dit alles in een weids polderlandschap op 4 km van de kust.
Ideaal als uitvalsbasis voor een fietsvakantie.
Kortom West-Vlaamse gezelligheid in de onvolprezen Westhoek.

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met familie
9 juli 2014 beoordeeld

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en daar onze kamer reeds in orde was, konden we er reeds in. Zeer gesmaakt en ruime keuze van ontbijt met eerlijke producten. Ook heel lekker avondeten.Leuk is ook de aparte ruimte waar je koffie of thee kan nemen. Heel mooie kamer (suite) en mooie rustige omgeving. Een aanrader!

Verbleef: Juni, 2014, reisde met een partner
27 juni 2014 beoordeeld

Jullie zijn heel aangename mensen, op de kamers is alles aanwezig en zeer net!
Het ontbijt is heel lekker en in overvloed, het avondmaal uitmuntend!
De meegenomen broodjes hebben thuis ook nog heel lekker gesmaakt.
De omgeving is wijds en rustig.

Wij zijn heel blij jullie b & b ontdekt te hebben!

Fam. Van haver

Verbleef: Juni, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Veurne bekeken
op 3,9 km afstand
181 beoordelingen
op 3,4 km afstand
Bed & Breakfast The Old House
Prijzen weergeven

In Campagne sur Mer B&B geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Campagne sur Mer B&B

Adres: Bewesterpoort-West 1 | De Moeren, Veurne 8630, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Veurne
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 8 van 12 B&B's / pensions in Veurne
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Campagne sur Mer B&B 4*
Aantal kamers: 7

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?