Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier op het onverwachts toegekomen wegens een slechte ervaring met een andere B&B en werden met open armen ontvangen in een oase van rust. De gastheer en ook zijn moeder waren bijzonder vriendelijk en maakten van ons verblijf een waar genoegen. De kamers zijn zeer zeer netjes en klassevol ingericht, en de badkamer is perfect proper. Wij raden deze B&B zeker aan en gaan zelf ook nog terug!!!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hadden een super verblijf. Alles heel verzorgd en netjes. Ruime kamer. Alleen 1 puntje de verduistering was langs de straatkant volledig verduisterd maar langs de tuinkant was er enkel een gordijn die toch veel licht doorlaat. Het was een heel aangenaam verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 29 september 2017 via mobiele applicatie

Na 3 jaar weer een aantal dagen deze B&B bezocht. Nog steeds hetzelfde hoge niveau. Kamer, ontbijt, eigenaar, locatie in een woord fantastisch. Komen zeker voor een volgende keer terug. Nogmaals hartelijk dank voor alle service.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 13 april 2017

Vriendelijke begroeting. We mochten direct onze fietsen zetten in de garage. Mooie ruime kamer met regendouche. Heel lekker ontbijt. Het ontbijt is met klasse gemaakt.
Goede uitvalsbasis voor tochten met de auto en de fiets.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Heel welkom onthaal in een prachtig authentiek verblijf. Mooie ruime kamer en heel propere badkamer met regendouche. Elke dag wordt je kamer keurig opgeruimd met zelfs chocolaatjes op je hoofdkussen. Lekker en uitgebreid ontbijt met verse producten en zeer vriendelijke bediening. Perfecte locatie voor bezoek aan de kust en steden in de regio. Een echte aanrader voor een koppel dat even zorgeloos wil genieten! Met dank aan de erg vriendelijke eigenaar!

Datum van verblijf: februari 2017