Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hadden een super verblijf. Alles heel verzorgd en netjes. Ruime kamer. Alleen 1 puntje de verduistering was langs de straatkant volledig verduisterd maar langs de tuinkant was er enkel een gordijn die toch veel licht doorlaat. Het was een heel aangenaam verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 29 september 2017 via mobiele applicatie

Na 3 jaar weer een aantal dagen deze B&B bezocht. Nog steeds hetzelfde hoge niveau. Kamer, ontbijt, eigenaar, locatie in een woord fantastisch. Komen zeker voor een volgende keer terug. Nogmaals hartelijk dank voor alle service.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 13 april 2017

Vriendelijke begroeting. We mochten direct onze fietsen zetten in de garage. Mooie ruime kamer met regendouche. Heel lekker ontbijt. Het ontbijt is met klasse gemaakt.
Goede uitvalsbasis voor tochten met de auto en de fiets.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 2 maart 2017 via mobiele applicatie

Heel welkom onthaal in een prachtig authentiek verblijf. Mooie ruime kamer en heel propere badkamer met regendouche. Elke dag wordt je kamer keurig opgeruimd met zelfs chocolaatjes op je hoofdkussen. Lekker en uitgebreid ontbijt met verse producten en zeer vriendelijke bediening. Perfecte locatie voor bezoek aan de kust en steden in de regio. Een echte aanrader voor een koppel dat even zorgeloos wil genieten! Met dank aan de erg vriendelijke eigenaar!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 2 februari 2017

Voor onze overnachting in de buurt van Adinkerke kozen we geleid door de vele positieve reacties voor 'Auberge De Klasse' in het nabije Veurne. Gelegen in een rustige straat met voldoende parkeergelegenheid, zelfs een plaatsje voor minder validen. Een prachtig gerenoveerd gebouw met veel aandacht voor het bewaren van de authenticiteit. Het plaatje klopt helemaal, van constructie over meubilair tot beddengoed en eetservice stralen de oude sfeer uit van weleer. We werden vriendelijk onthaald door de gastheer die duidelijk gedreven is voor dit vak, hij zit boordevol tips over uitstappen in de buurt en daarbuiten. Mooie kamer met afzonderlijke prachtige badkamer. Ramen kunnen extra goed verduisterd worden zodat het mooi donker is op de kamer. Het ontbijt was heerlijk met ruim voldoende keuze uit brood en beleg, vers sinaasappelsap en compote van appel. Er werd zelfs een eitje aangeboden (vers van de boer), daar konden we geen neen op zeggen. We hadden hier een kort maar goed verblijf en komen zeker terug als we in de buurt nog eens een uitstap plannen.

Datum van verblijf: februari 2017