13 april 2017 beoordeeld

Vriendelijke begroeting. We mochten direct onze fietsen zetten in de garage. Mooie ruime kamer met regendouche. Heel lekker ontbijt. Het ontbijt is met klasse gemaakt.
Goede uitvalsbasis voor tochten met de auto en de fiets.

Verbleef: april 2017
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel welkom onthaal in een prachtig authentiek verblijf. Mooie ruime kamer en heel propere badkamer met regendouche. Elke dag wordt je kamer keurig opgeruimd met zelfs chocolaatjes op je hoofdkussen. Lekker en uitgebreid ontbijt met verse producten en zeer vriendelijke bediening. Perfecte locatie voor bezoek aan de kust en steden in de regio. Een echte aanrader voor een koppel dat even zorgeloos wil genieten! Met dank aan de erg vriendelijke eigenaar!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
2 februari 2017 beoordeeld

Voor onze overnachting in de buurt van Adinkerke kozen we geleid door de vele positieve reacties voor 'Auberge De Klasse' in het nabije Veurne. Gelegen in een rustige straat met voldoende parkeergelegenheid, zelfs een plaatsje voor minder validen. Een prachtig gerenoveerd gebouw met veel aandacht voor het bewaren van de authenticiteit. Het plaatje klopt helemaal, van constructie over meubilair tot beddengoed en eetservice stralen de oude sfeer uit van weleer. We werden vriendelijk onthaald door de gastheer die duidelijk gedreven is voor dit vak, hij zit boordevol tips over uitstappen in de buurt en daarbuiten. Mooie kamer met afzonderlijke prachtige badkamer. Ramen kunnen extra goed verduisterd worden zodat het mooi donker is op de kamer. Het ontbijt was heerlijk met ruim voldoende keuze uit brood en beleg, vers sinaasappelsap en compote van appel. Er werd zelfs een eitje aangeboden (vers van de boer), daar konden we geen neen op zeggen. We hadden hier een kort maar goed verblijf en komen zeker terug als we in de buurt nog eens een uitstap plannen.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
17 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Alain is zeer attentvol. Leuke ontvangst. Zeer verzorgde tuin. Uiterst verzorgd ontbijt. Je merkt dat hij zeer veel buitenlandse hotelervaring heeft . Alle details kloppen waardoor het totale plaatje ook klopt. Onze fietsen werden 's nacht veilig gestald

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
3 mei 2015 beoordeeld

Alain is de vriendelijke en aangename gastheer. De Auberge voelt als thuiskomen. Het ganse plaatje klopte helemaal. Het ontbijt hebben we nog nergens mogen meemaken, zeer verzorgt, compleet, gevarieerd en vooral zeer attente bediening. Ook de vlotte babbels met de gastheer stellen we zeer op prijs. De kamers zijn met veel smaak ingericht, net en ordelijk. De kamer werd de ganse dag door in orde gebracht, als we er even niet waren. Toen we 's avonds terug op de kamer kwamen, was deze klaargemaakt voor de nacht. Nog nooit zoveel attentie en zorg gekregen, zonder dat het storend werd. Een dikke proficiat !!

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner