Beoordeeld op 22 augustus 2020 via mobiele applicatie

De kamer voldoet aan wat je van twee sterren mag verwachten. Basic ingericht, proper. Schimmelvorming aan het plafond in de badkamer geeft een doffe geur. Hier zou ik iets aan doen.
Ontbijt is zeer lekker. Gevarieerd. Bediening is ook zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit aan de hoge kant. Speeltuintje is aangenaam voor de kinderen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Geen overnachting wel fietsen gehuurd (stadsfiets en electrische fiets).
Prima fietsen voor een tocht van 60km richting Diksmuide.
Bij terugkomst heerlijke pannekoeken besteld op het eenvoudig maar aangenaam terras.
Prima ontvangst door de eigenaar zowel bij vertrek als bij terugkomst.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 23 september 2019

Buiten het ontbijt, kan ik jammer genoeg niet veel positief vermelden. We hadden uitdrukkelijk gevraagd om een terras of tuin aanpalend aan de kamers te hebben vermits we 2 kleine kindjes bij hadden. Dit was geen probleem, doch in het hotel aangekomen, merkten dat geen van beide voorzien was. Wij logeerden aan de overkant van de straat. Dit waren nieuwe kamers waar OVERAL stof op of onder lag. Neem het van mij aan, met een zware allergie is dit de hel ! Ook waren er overal nog verf spatten te zien en vele zaken nog niet afgewerkt. Toen we aan het ontbijt arriveerden, stelden we vast dat het bord van mijn dochtertje nog besmeurd was met ei van een voorganger.
We hebben deze punten uitdrukkelijk gemeld, doch de reactie was naar behoren. Sorry mijnheer maar we hebben met een zieke te kampen gehad. Dit is nog het te betalen bedrag. Einde.

Datum van verblijf: september 2019
Stijn M, Owner van Hotel De Loft, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2019

Hallo
Dank voor uw feedback. Toch willen we van uw opmerkingen enkele dingen rechtzetten.
U kon wel degelijk gebruik maken van het terras vlak naast u kamer maar dat hoefde niet voor u zei u.
U mocht zelfs gratis de kamer ernaast met zicht op terras benutten van ons.
Ook heb ik u nog andere kamers aangeboden aan de tuin waarvan u echter geen gebruik van wou maken.
Het stofprobleem hebben wij naderhand grondig bekeken en dit kwam echter door de buren die net hun huis hadden laten zandstralen . We hebben dit dan ook extra aangepakt.
Helaas stonden de ramen van uw kamer open waardoor wat stof was binnengekomen.
Dit heb ik u ook allemaal gezegd bij het ontbijt. En het bordje met het slecht afgewassen stukje eierdooier heb ik echter ook meteen vervangen voor u.Hopelijk mogen wij u in de toekomst alsnog begroeten in het hotel.
Groeten

Beoordeeld op 17 juli 2019

Als gezin met kinderen voel je je hier op je gemak.
Basic kamer, vriendelijke gastheer en dochter. Ontbijtbuffet was meer dan voldoende en wordt met regelmaat aangevuld.
Zeker een aanrader met kinderen

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 16 mei 2019

Sympathieke ontvangst door behulpzame gastheer.
Mooie, ruime en verzorgde kamer.
Uitstekend en uitgebreid ontbijt.
Goede ligging, gemakkelijk bereikbaar en op enkele stappen van het historisch centrum van Veurne.

Datum van verblijf: mei 2019