12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier terrecht gekomen met een bongobon. Het hotel verhuurd fietsen. Er is een kunstgalerie en een restaurant en speeltuin.
De kamers zijn zeer basic maar wel schoon. Het ontbijt is uitgebreid en met veel vers gemaakte producten (verse broden en verse marmelade ). Bovendien zijn de eigenaars vriendelijk. Zeker goed voor één of twee overnachtingen nabij de kust.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
13 maart 2017 beoordeeld

Dit hotel is gelegen dicht bij de markt van Veurne. Beschikt niet over een eigen parking maar voordeel is wel dat je gratis op straat mag parkeren. We werden vriendelijk ontvangen en hadden de keuze tussen een kamer op het gelijkvloers of op het verdiep. Er is wel geen avondeten voorzien maar daarvoor kan je in de horeca op de markt terecht. Geen luxekamer, wel voorzien van alles wat nodig is, en bed van 1,80 m met goeie matras. Nette badkamer met bad, alleen is de instap wat hoog voor oudere personen. 's Morgens gewoon standaardontbijt, 2 croissants werden aan tafel gebracht, de rest kan je halen aan het buffet. Gezellig was wel de brandende openhaard op deze frisse morgen. Wij waren met 2 personen, maar het viel ons op dat er spelletjes voorzien zijn en dat er een speelpleintje is, zodat het goed geschikt is om met kinderen te logeren. Er is ook een leuk binnenterras met een fontein.

Kamertip: Indien je niet goed te been bent, vraag dan een kamer op het gelijkvloers, vermits het anders met een tamelijk hoge buitentrap is.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
27 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie in het midden van Veurne. Zeer grote speeltuin aan voor de kinderen die veilig afgesloten is. We hebben combinatie gemaakt met een dagje Plopsa. Onze kamer was ruim genoeg om met 3 kinderen te slapen.

Verbleef: december 2016
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, gemakkelijk voor parking, heel rustig omgeving en aan 5 minuten te voet van de Grote Markt. Ruime kamers met terras . Nieuwe fietsen ter beschikking en een ruime speeltuin voor kinderen, mooi terrasje vooraan'.
Geslaagde Vakantie.
Dankjewel!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gehorig, veel geluid van de straatkant, maar ook van kamers boven/beneden ons.

Ontbijt eenvoudig maar ok. Minpunt: ontbijt begint pas om 8.30u. Dat was erg laat voor de kinderen.

Leuk speeltuintje voor de kinderen.

Maar wij zijn allemaal weer blij om naar huis te gaan. Kinderen erg vroeg wakker door het licht in de kamer icm het harde geluid van de straat.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie