“Klein maar fijn !”
Beoordeling van In den Koninck

In den Koninck
Geclassificeerd als nr. 32 van 53 Restaurants in Veurne
5 maart 2018 beoordeeld

Een heel gezellig plekje in het centrum van Veurne. Uitbaters zeer gastvrij en vriendelijk. Prijs - kwaliteit dik in orde. De porties zijn ruim. De kaart is zeer beperkt ( pastabereidingen - alles wordt vers bereid!). Gelukkig waren de dagsuggesties naar de smaak van enkele van onze tafelgenoten. Een aanrader !

Datum van bezoek: maart 2018

16 februari 2018 beoordeeld

Een aanrader! Super tof restaurantje. Misschien is de kaart niet zo uitgebreid maar alles is vers bereid ,de bediening is TOP . Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: februari 2018
12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant valt onder de categorie ‘klein maar fijn’. In een leuke sfeer kan je hier op je gemak tafelen. Ideaal tijdens een winterse avond. Een warme ontvangst van de eigenaars en je merkt meteen dat ze dit gepassioneerd doen. Redelijk beperkte kaart maar wel lekker gegeten. Prijs/kwaliteit zeker in orde. Enig minder punt: sommige tafeltjes zijn redelijk klein en dit kan misschien wel wat problemen geven.

Datum van bezoek: februari 2018
22 januari 2018 beoordeeld

Zeer gezellig en knus restaurantje.Eerder een kleine kaart,maar alles is met superverse produkten bereid.dit zie je en dat proef je vooral.Niet duur,snelle en vriendelijke bediening.Nogal donker,maar de vele kaarsjes maken het supergezellig.
Een echte aanrader om rustig te genieten van een verfijnd pastagerecht.Ook het dessert was klasse.

Datum van bezoek: januari 2018
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en mega gezellig! Als je binnenkomt voel je direct de warmte en de gezelligheid. De kaart is niet echt groot maar dat stoorde ons niet. Het was veel pasta maar dat is helemaal ons ding. Het zijn ferme porties, beetje te veel voor onze dochters, maar ze stelde voor om de overschot mee te nemen. Wij komen zeker nog es terug!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die In den Koninck bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In In den Koninck geweest? Deel je ervaringen!