“Verrassend goed!”
Beoordeling van Valentino

Valentino
Geclassificeerd als nr. 17 van 47 Restaurants in Veurne
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend goed! Heerlijk terrasje en fantastisch vlees. Eerlijke gastvrijheid. Kleinschalig en heel gezellig. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vlees wordt op houtskool gebraden en is van topkwaliteit! Plus overheerlijke salade, aardappeltjes en sausjes.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een dinsdagavond, in de Valentino beland. Apero? Nee, geef mij maar direct een fles Gigondas! Super lekker! Hapje, vers gesneden ham! Wederom super!ik koos voor de cote a los, Mn vrouw voor de pure filet . Opmerking. De pure filet kan je a la carte bestellen que gewicht, een unicum ! Bakwijze perfect, lekkere gevarieerde salade. Sausjes ok. Lekkere Bearnaise , geen vers geklopte. Super gezellig, vriendelijke bediening , super lekker eten , en normale prijzen. Ik zou zeggen , dikke Profixiat , men zegge het voort!

Datum van bezoek: februari 2019
7 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, een drankje met een hapje en dan het hoogtepunt van de avond, het vlees!! Perfect gebakken, heerlijk gekruid, het smolt op je tong. Genieten! Vergezeld van een lekkere aardappel, wat brood, slaatje en 4 heerlijke sausjes.

Top! Prima prijs-kwaliteit!

Datum van bezoek: januari 2019
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en wat een vriendelijke bediening.

Gezellige sfeer met op de achtergrond lounge muziek.

Besteld: ribbetjes met honing -> o zo heerlijk

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Valentino bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen
Veurne, West-Vlaanderen

In Valentino geweest? Deel je ervaringen!