“Heerlijk feesten!”

Kasteel D'Aertrycke
Geclassificeerd als nr. 1 van 104 Restaurants in Torhout
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
1 week geleden beoordeeld

Een prachtige locatie voor elk type feest. Wij vierden er het communiefeest van onze dochter. We werden hartelijk onvangen en vooraf was er een vlotte samenwerking voor de organisatie. Een heerlijk 4-gangenmenu konden we naar eigen goesting samenstellen. Goede prijs-kwaliteit. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: mei 2024

2 weken geleden beoordeeld

Wij kozen voor de babyborrel voor onze zoon Marcel voor kasteel d'Aertycke. Dit was hiervoor de perfecte locatie. Dank dan ook aan Davy Mertens om dit voor ons mogelijk te maken. Davy staat voor een goede en transparante communicatie. Daarnaast werd er ook rekening gehouden met onze wensen en konden wij rekenen op zijn tips en expertise. Daarbij zorgde men bijvoorbeeld ook voor een mooi welkomstscherm (ook al was dit niet op voorhand afgesproken of gevraagd). Dit kon dus zeker en vast gesmaakt worden. Er werd gekozen voor een hapjesformule met daarbij een extra zalmbuffet. Dit was piekfijn in orde en we kregen dan ook zeer lovende reacties van onze gasten. Alsook het personeel was zeer vriendelijk. Bij deze dan ook nogmaals dank aan Davy! groeten Jessica en Yorben

Datum van bezoek: mei 2024
3 weken geleden beoordeeld

Fantastische avond beleefd met zeer vriendelijke bediening en lekker eten (in overvloed) in een zeer mooi kader!
Zeer aangenaam dat wij met onze groep apart zaten.
Hadden een zeer leuke avond en komen zeker nog terug!

3 weken geleden beoordeeld

Zeer mooie locatie - originele formule - heel vriendelijk personeel -uitstekende prijs/kwaliteit verhouding - aanrader

4 weken geleden beoordeeld

Zeer lekker gegeten.
Goede vriendelijke bediening.
Leuk dat jullie zorgden voor een aparte plaats voor onze familie.
Zeker een aanrader!

Reizigers die Kasteel D'Aertrycke bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

Torhout, West-Vlaanderen

In Kasteel D'Aertrycke geweest? Deel je ervaringen!