“een zeer leuke én lekker avond!”
Beoordeling van Kasteel D'Aertrycke

Kasteel D'Aertrycke
Geclassificeerd als nr. 1 van 104 Restaurants in Torhout
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
29 april 2024 beoordeeld

Fantastische avond beleefd met zeer vriendelijke bediening en lekker eten (in overvloed) in een zeer mooi kader!
Zeer aangenaam dat wij met onze groep apart zaten.
Hadden een zeer leuke avond en komen zeker nog terug!

29 april 2024 beoordeeld

Zeer mooie locatie - originele formule - heel vriendelijk personeel -uitstekende prijs/kwaliteit verhouding - aanrader

21 april 2024 beoordeeld

Zeer lekker gegeten.
Goede vriendelijke bediening.
Leuk dat jullie zorgden voor een aparte plaats voor onze familie.
Zeker een aanrader!

25 maart 2024 beoordeeld

Zeker voor herhaling vatbaar alles vers en veel keuze.De bediening was zeer vriendelijk. Alles tip top inorde.
Iedereen was zeer tevreden.

Datum van bezoek: maart 2024
4 maart 2024 beoordeeld

Prachtige locatie alwaar men lekker eten voorgeschoteld krijg gepaard gaande met een uitstekende ontvangst en service. Hierbij een verwijzing naar de menu "Baron De Maere".
Tijdens het verloop van het eten worden wij telkenmale goed op de hoogte gehouden wanneer er extra voorgerechten en extra desserts gehaald kunnen worden dit alles inbegrepen in de vooraf vastgestelde prijs. Wat betreft het eten kunnen wij maar vermelden dat alles zeer goed klaargemaakt en lekker is!

Datum van bezoek: maart 2024

Reizigers die Kasteel D'Aertrycke bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

Torhout, West-Vlaanderen

In Kasteel D'Aertrycke geweest? Deel je ervaringen!