“Topdag”

Kasteel D'Aertrycke
Geclassificeerd als nr. 1 van 104 Restaurants in Torhout
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
25 maart 2024 beoordeeld

Zeker voor herhaling vatbaar alles vers en veel keuze.De bediening was zeer vriendelijk. Alles tip top inorde.
Iedereen was zeer tevreden.

4 maart 2024 beoordeeld

Prachtige locatie alwaar men lekker eten voorgeschoteld krijg gepaard gaande met een uitstekende ontvangst en service. Hierbij een verwijzing naar de menu "Baron De Maere".
Tijdens het verloop van het eten worden wij telkenmale goed op de hoogte gehouden wanneer er extra voorgerechten en extra desserts gehaald kunnen worden dit alles inbegrepen in de vooraf vastgestelde prijs. Wat betreft het eten kunnen wij maar vermelden dat alles zeer goed klaargemaakt en lekker is!

3 maart 2024 beoordeeld

We waren erg blij dat we kasteel d’Aertrycke als onze trouwlocatie genomen hebben. Het is een unieke setting die totaal paste in ons Game of Thrones thema. De communicatie met Davy Mertens verliep telkens heel vlot en hij zorgde ervoor dat we een ongelofelijk feest hadden zonder zorgen. Hij voegde zelf bepaalde leuke details toe dat extra cachet gaf aan ons feest (bordje buiten om mensen welkom te heten, projectie op televisiescherm, speciale kandelaars, receptieblaadje met gerechten in GOT-stijl...) Het eten en de drank, de bediening, de tafelschikking, … alles was super in orde! We voelden ons die avond, als trouwkoppels, even een echte kasteelheren en -dames! Daar hebben de medewerkers van het kasteel absoluut voor gezorgd. Alle gasten waren ook super tevreden. Dit kasteel als trouwlocatie nemen: niet twijfelen, gewoon doen!

Tine & Robbe - Sara & Jonas

Datum van bezoek: februari 2024
3 maart 2024 beoordeeld

Het feest voor ons 50 jaar huwelijk was super bediening eten alles was dik in orde proficiat voor de gerant Davy alles zo perfect geregeld echt een aanrader iedereen was vol lof we komen zeker terug👍

28 februari 2024 beoordeeld

Alles was in orde. Mooie omgeving. Je voelt je welkom, de deur wordt voor je geopend. Aangenaam all in menu. Eten was in orde en heel ruime porties. Zeker niets tekort. Ook kinderen zijn hier welkom.

Datum van bezoek: februari 2024

Reizigers die Kasteel D'Aertrycke bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

Torhout, West-Vlaanderen

In Kasteel D'Aertrycke geweest? Deel je ervaringen!