“Gezellig en lekker dineren”
Beoordeling van Kasteel D'Aertrycke

Kasteel D'Aertrycke
Geclassificeerd als nr. 3 van 40 Restaurants in Torhout
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Buffet, Reserveringen
5 dagen geleden beoordeeld

Eerst en vooral een zeer mooie locatie: groene omgeving en een prachtig kasteel!
We werden zeer vriendelijke onthaalt en begeleid naar onze tafel.
Het was een vlotte en snelle bediening! De glazen werden bijgeschonken en lege karaffen werden meteen opgemerkt door bediening en meteen terug in orde gebracht.
Het eten was erg smaakvol, mooie kleuren op het bord en zeer goed van portie.
Mijn vriend en ik hebben er in ieder geval van genoten. We komen zeker terug!

6 dagen geleden beoordeeld

wij zijn vaste klanten bij ' passim' restaurants sedert 15 jaar dus dat wil wat zeggen denk ik, zeer voortreffelijk !

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed. Prijs kwaliteit. En zeer vriendelijke bediening. Mooie omgeving, wij hadden tafel met zicht op de vijver. Het wildstoofpotje was heerlijk.

2 weken geleden beoordeeld

Alles was top en naar verwachtingen , super lekker , vlotte bediening , zeker een aanrader schitterende avond gehad

2 oktober 2018 beoordeeld

Zeer gematigde simpele keuken naargelang de uitstraling van het Kasteel.
Had er meer van verwacht. Is ook geen afknapper. maar gewoon veeeel eten...

Eccellenza01, Manager van Kasteel D'Aertrycke, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2018

Beste Christ,
Bedankt om uw tijd te nemen om iets te schrijven aan ons.
Als ik het goed lees, was eigenlijk alles wel lekker gemaakt, en had u voldoende om te eten.
U begrijpt uiteraard wel, als wij u omgekeerd zeggen dat we het zeer betreuren om een 'slechte' score te krijgen, voor een dienst die we in orde gebracht hebben zoals beloofd :-(
Eventueel kunnen we wel aanraden om volgende keer de menu te kiezen? Of eens gezellig te gaan dineren in het Koetshuys?
Dat zal dan wel meer aan uw verwachtingen voldoen dan een buffet :-)
Groetjes, Kasteel d'Aertrycke

Reizigers die Kasteel D'Aertrycke bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

Torhout, West-Vlaanderen

In Kasteel D'Aertrycke geweest? Deel je ervaringen!