“Uitstekende avond beleefd”

Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Buffet, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Alles was top en naar verwachtingen , super lekker , vlotte bediening , zeker een aanrader schitterende avond gehad

2 oktober 2018 beoordeeld

Zeer gematigde simpele keuken naargelang de uitstraling van het Kasteel.
Had er meer van verwacht. Is ook geen afknapper. maar gewoon veeeel eten...

Eccellenza01, Manager van Kasteel D'Aertrycke, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2018

Beste Christ,
Bedankt om uw tijd te nemen om iets te schrijven aan ons.
Als ik het goed lees, was eigenlijk alles wel lekker gemaakt, en had u voldoende om te eten.
U begrijpt uiteraard wel, als wij u omgekeerd zeggen dat we het zeer betreuren om een 'slechte' score te krijgen, voor een dienst die we in orde gebracht hebben zoals beloofd :-(
Eventueel kunnen we wel aanraden om volgende keer de menu te kiezen? Of eens gezellig te gaan dineren in het Koetshuys?
Dat zal dan wel meer aan uw verwachtingen voldoen dan een buffet :-)
Groetjes, Kasteel d'Aertrycke

18 september 2018 beoordeeld

Het concept was voor ons niet onbekend gezien het niet de eerste keer was dat we dit restaurant bezochten. De service was opnieuw uitstekend en zeer vriendelijk. Het menu biedt voor ieder wat wils en van topkwaliteit!
Kortom: Voor een gezellig avond in een unieke setting kan ik dit restaurant iedereen aanraden!

21 augustus 2018 beoordeeld

Met 5 personen hebben we zaterdag een topavond beleefd in het prachtige Kasteel .Met de lekkerste hapjes en sublieme borden samen met lekkere aperitieven en wijnen .Zeer vriendelijke bediening van personeel en in het bijzonder Amber heeft ons flink in de watten gelegd. Een avond om nooit te vergeten en er zullen er daar in de toekomst nog meer zijn .

15 juli 2018 beoordeeld

Alles piccobello,uitstekende service,vriendelijk,mooi uitzicht, prijs is ook heel goed, uitgebreide brunch, voor iedereen zijn smaak

Reizigers die Kasteel D'Aertrycke bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

Torhout, West-Vlaanderen

In Kasteel D'Aertrycke geweest? Deel je ervaringen!