“super aanrader”

Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Buffet, Reserveringen
15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie. Alles zeer netjes. wij hadden hier het buffet gereserveerd voor mijn verjaardag te vieren. Eerst een uitgebreid aperitiefmoment met amuses. Dan volgende een heerlijk voorgerechtten buffet met alles wat je maar kan denken. Het hoofdgerecht brengt men aan tafel. Ook dit was superlekker. Alle dranken rijkelijk inbegrepen. Gevolgd door een geweldig dessertenbuffet. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij hadden een iets oudere kelner die zijn job geweldig deed met nu en dan ern grapje tussendoor. Kortom we komen hier zeker terug.

4 juni 2018 beoordeeld

Communiefeest van onze dochter was super geslaagd .
Heel veel keuze in buffet, voor elk wat wils.
Zeer vriendelijke personeel .
Heel mooie locatie .
Zelfs nog een attentie voor de communicant , ze was heel content
Een leuke en lekkere dag, wij komen zeker nog terug .

1 juni 2018 beoordeeld

Een aanrader inderdaad om een familiefeestje te geven in een mooi kader. Blij te zien dat ook jonge mensen de stiel 'tafelbediening' nog willen aanleren. Hopelijk worden ze er ook goed voor betaald... ;-)

28 mei 2018 beoordeeld

Een zeer prachtige omgeving en een schitterend kasteel is de ideale plaats om een familiefeest te geven.
Zeer uitgebreid buffet, lekkere hoofdschotel en dan nog eens een super dessert buffet.

Echt super lekker en dan maar genieten

1 mei 2018 beoordeeld

We zijn trouwe bezoekers aan dit restaurant, vriendelijk personeel, zeer veel vers bereidde gerechten, een echte aanrader, iedereen kan er zijn gading vinden.Bubbels, wachtbordje, zee-delicatessen, visklassiekers, exquise klassiekers, soepen, garnituren, ruime keuze aan hoofdgerecht, dessertbuffet, kaas, wijn, water, bier, ...
Bij de betaling eindrekening was er een foutje geslopen in ons nadeel, de zaakvoerder heeft ons 2 uur na ons vertrek hiervan op de hoogte gebracht, enkele dagen later was de zaak geregeld, eerlijke mensen, dank u wel

Reizigers die Kasteel D'Aertrycke bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

Torhout, West-Vlaanderen

In Kasteel D'Aertrycke geweest? Deel je ervaringen!