“Lekkere lunch”
Beoordeling van Eetcafe Rodenbach

Eetcafe Rodenbach
Geclassificeerd als nr. 87 van 145 Restaurants in Roeselare
16 maart 2020 beoordeeld

We gingen er een lichte lunch eten : een croque met ei en veel verse groentjes, en een omelet natuur met frietjes en groenten. De bediening was snel en vriendelijk. Het was de eerste keer dat we er kwamen en het viel ons zeer goed mee.

Datum van bezoek: januari 2020

22 december 2019 beoordeeld

Slecht biefstuk taai saus uit pakjes vispannetje,watersaus 2x verkeerde drank geserveerd na klacht tegen patroon uitgelachen eerstekeer maar laatste keer

Datum van bezoek: december 2019
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen regelmatig eten hier. Nooit heb ik iets gekregen dat niet top was. De bediening is altijd heel vlot en vriendelijk, altijd wel in voor een praatje als het niet te druk is.
Aanrader zijn de super verzorgde en lekkere slaatjes! Maar ook spaghetti en macaroni met kaas zijn hemels!
Scampi op verschillende wijzes en steak hebben we.ook al genomen en waren altijd om uw vingers van af te likken.
Niet te vergeten de rodenbach grand cru van het vat erbij natuurlijk...we zijn tenslotte in Roeselare...
10/10 van ons!

Datum van bezoek: augustus 2019
13 juli 2019 beoordeeld

De bediening was heel flauw, en toen we zaten kregen we direct kaart voor het drinken alles in orde, bij de drank begon het al, 2 bestellingen mis dan bestellen we het hoofdgerecht, na 1u30min zelf moeten vragen wanneer we het eten kregen, mensen die na ons kwamen kregen eerder hun eten enzovoort....

Datum van bezoek: juli 2019
19 mei 2019 beoordeeld

Eenvoudige keuken, lekker. Personeel ook gewoon maar vriendelijk, konden op niet alle vragen een correct antwoord geven. We waren met 8 en 7 hadden tegelijk hun eten, de 8ste moest redelijk lang wachten ondanks het feit dat hij hetzelfde at als 2 anderen aan de tafel.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Eetcafe Rodenbach bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen
Roeselare, West-Vlaanderen

In Eetcafe Rodenbach geweest? Deel je ervaringen!