eDreams
Booking.comUS$ 91
Hotels.comUS$ 96
PricelineUS$ 96
Beoordeeld op 16 mei 2019

We hadden voor een suite gekozen, en ik moet eerlijk zeggen : de suite voldeed aan al onze verwachtingen : zeer ruim, zeer licht en alle mogelijke voorzieningen. Zelfs koffie- en theefaciliteiten én een microgolff waren aanwezig !
Het ontbijt daarentegen hebben we al beter gehad : enkel een hard gekookt ei, geen roereir met spek, geen spiegelei...
De persoon aan het onthaal was dan weer uitermate vriendelijk en gedienstig. TOP !

Kamertip: Ik zou resoluut voor een suite kiezen, daar deze zeer ruim, licht en zonnig zijn.
Datum van verblijf: mei 2019
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Parkhotel Roeselare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019

Beste Fred,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van Parkhotel Roeselare.

Het verheugt ons dat jullie tevreden waren over jullie ruime, lichte suite met alle mogelijke voorzieningen. Spijtig dat het ontbijt niet geheel naar wens was, onze excuses voor dit ongemak.

We hopen dat jullie van een goede nachtrust hebben genoten en dat jullie met plezier aan het verblijf bij ons terugdenken!

Graag staan we een volgende keer weer voor jullie klaar.

Vriendelijke groet,

Robbejan Vandewiele, Front office Manager

Beoordeeld op 15 april 2019

We hebben recentelijk 25 kamers gereserveerd in dit Hotel. Ontvangst was plezierig en goed geregeld in 15 minuten had iedereen de sleutel. kamers fraai en (deels? ) recentelijk gerenoveerd . Goede bedden heerlijk stil geslapen. Ontbijt was goed verzorgd in mooie duidelijk nieuwe zaal met moderne inrichting. Helaas tijdens ontbijt geen contact gekregen met personeel echter alles werd goed bijgevuld , lokale producten en meer dan genoeg keuze. 41 man tegelijk en niemand kwam tekort.
Hotel wordt nog aan gewerkt . Lift en gangen zijn nog ernstig achtergesteld maar dat komt zeker goed....

Datum van verblijf: april 2019
Hotel-cmanager, Front office Manager van Parkhotel Roeselare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw enthousiaste beoordeling.

Het was ons een genoegen u bij ons te mogen verwelkomen. Fijn dat het onthaal, de kamers en het comfort van onze bedden helemaal aan uw verwachtingen voldeden en dat u ons ontbijt u eveneens gesmaakt heeft. We bieden inderdaad een uitgebreid aanbod aan kwaliteitsvolle en lokale producten. Er wordt nog aan het hotel gewerkt maar het resultaat wordt alvast de moeite waard! We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw!

Robbejan Vandewiele, Front office Manager

Beoordeeld op 14 januari 2019

zeer mooie kamers, de luxe suite heeft een zeer mooie badkamer en een pachtig bed. Al mag de tv wat groter. Ook de dimfuncties van de verlichting zorgt voor de juiste sfeer. zeer vriendelijk personeel, vanaf de telefonische reservering tot het uitchecken. Zee behulpzaam om een taxi of restaurant te zoeken. en heerlijk ontbijtbuffet, alles erop en eraan, zonder limiet. Is zeker een ster meer waard. Gewoon top. Prijs kwaliteit liggen ver uit elkaar, positief gezien

Kamertip: De luxe suites hebben net dat ietsje meer. Langs straatkant weinig lawaai
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 29 november 2018

Parkhotel in Roeselare voelt aan als een modern familiehotel met een oog voor goede service en vriendelijkheid gelegen in het centrum. Héél lekker en gevarieerd ontbijt in een aangename ruimte. De kamer waarin ik 2 nachten verbleef was zeer groot met een keukentje, leefruimte en aparte slaapkamer. Zeer goede wifi verbinding op de kamer en nooit last gehad van lawaai wat zeer fijn was aangezien ik op reis was voor zaken.
De privéparking aan het hotel is zeer praktisch en aangenaam als je laat terug op hotel bent. Je hoeft dus niet te zoeken naar parkeerplaats.
Als ik in de buurt moet zijn, kom ik zeker terug!

Kamertip: De nieuwe kamers op de 4e verdieping zijn zeer ruim.
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 augustus 2018

heel goed hotel met vriendelijk personeel ,een goed ontbijt en pal in het centrum .Met toch nog de mogelijkheid om aan het hotel gratis te parkeren .Meer moet dat niet zijn .Enig nadeel denk als je tijdens de voorbije hittegolf zou gelogeerd zijn dan was het daar waarschijnlijk niet uit te houden van de warmte wegens geen airco.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen