80 US$
  • Restaurant
Hotel Mercure Roeselare(Roeselare)(Heel veel waar voor je geld!)
130 US$
91 US$
131 US$
122 US$
  • Bar/lounge
B&B Le Nord(Roeselare)
149 US$
  • Gratis parkeren
R&Breakfast(Roeselare)(Heel veel waar voor je geld!)
85 US$
Hotel Chamdor(Roeselare)
14 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op hotel gaan deed ik vroeger altijd als ontspanning in vakantiestemming dus. De boeking voor de eerste en straks voor de tweede keer hebben we een kamer geboekt voor een volledig andere uitstap deze om de begrafenis van mijn mama te regelen en bij te wonen. Het oprechte medeleven en begrip die we mochten aanvoelen van de man achter de balie en de dame in de ochtend was op zijn minst een steun in deze moeilijke tijd. Buiten dit konden we genieten van een ruime betaalbare kamer met alles erop en eraan, het ontbijt is ook een grote aanrader.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
19 december 2016 beoordeeld

Dankzij mail de route gevonden, vele aanpassingen in het circulatieplan. Wij hadden een suite, zeer ruime kamer maar met kleine mankementen, die mits regelmatige kamercontrole zeer snel kunnen verholpen worden, min puntje geen enkele plaats om je handdoeken te laten in de open badkamer. Prijs/kwaliteit had ik meer verwacht, maar ontbijt op het 4de verdiep was in orde. Ik miste bij het onthaal de vraag of we informatie wensten van de stad, aanbod van de jacuzzi (momenteel aanwezig) ... kleine verbeterpunten

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
16 december 2016 beoordeeld

park hotel of parkhotel, stationsplein of vlamingstraat ?
het is even zoeken maar zeer de moeite waard.
een stille kamer op steenworp afstand van winkelstraten en station.
een goed ontbijt en een super bed ( ik ben 191cm lang en zijslaper dus ben ik blij met een goed kussen en lang goed matras met dito dekbed )
ook nog een bad en een lage correcte prijs en laat ontvangst, alles probleemloos.

in de winkelstraat weggetakeld ( nieuwste groene kaart thuis laten liggen ) en dus autoloos slapen in Roeselare ( niet echt vervelend overigens ). De eigenaar zei vrij snel dat hij mij een lift kon geven naar de takelsite waar mijn auto stond.
Uiteindelijk heeft dochterlief mij van hotel naar takeldienst naar politie en terug naar de takeldienst gebracht ( 1,5 uur rondrijden en wachten ) " wij doen alles voor onze klanten " - ik had dan ook een suite van 75€ all in - dan mag je die service ook verwachten toch......... smiley

Kamertip: alles is geregeld zelfs de prijs is goed, zelfs straatzijde is stil
  • Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
29 oktober 2016 beoordeeld

een eerlijke deal. Er zijn momenteel verbouwingswerken bezig waardoor het beeld niet volledig klopt met hoe het zou moeten zijn. Afwachten tot de verbouwing voltooid is. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen, Uitgebreid ontbijt.

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
26 juli 2016 beoordeeld

De enige (gereserveerde) service die je krijgt is die bij het ontbijt. De kamer was niet klaar en men liet ons wachten in de gang. De meisjes werden op die manier opgejaagd zodat deze kamer wel héél vlug gepoetst was. Badkamer was ronduit vuil. Er ligt ook een dik voltapijt wat écht niet aan te raden is voor mensen met bv. allergie. Je krijgt niet wat je werd beloofd: veilige fietsstallingen voor de elektrische fietsen: poorten kunnen niet dicht of op slot.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner