Beoordeeld op 14 maart 2017 via mobiele applicatie

Op hotel gaan deed ik vroeger altijd als ontspanning in vakantiestemming dus. De boeking voor de eerste en straks voor de tweede keer hebben we een kamer geboekt voor een volledig andere uitstap deze om de begrafenis van mijn mama te regelen en bij te wonen. Het oprechte medeleven en begrip die we mochten aanvoelen van de man achter de balie en de dame in de ochtend was op zijn minst een steun in deze moeilijke tijd. Buiten dit konden we genieten van een ruime betaalbare kamer met alles erop en eraan, het ontbijt is ook een grote aanrader.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 19 december 2016

Dankzij mail de route gevonden, vele aanpassingen in het circulatieplan. Wij hadden een suite, zeer ruime kamer maar met kleine mankementen, die mits regelmatige kamercontrole zeer snel kunnen verholpen worden, min puntje geen enkele plaats om je handdoeken te laten in de open badkamer. Prijs/kwaliteit had ik meer verwacht, maar ontbijt op het 4de verdiep was in orde. Ik miste bij het onthaal de vraag of we informatie wensten van de stad, aanbod van de jacuzzi (momenteel aanwezig) ... kleine verbeterpunten

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 16 december 2016

park hotel of parkhotel, stationsplein of vlamingstraat ?
het is even zoeken maar zeer de moeite waard.
een stille kamer op steenworp afstand van winkelstraten en station.
een goed ontbijt en een super bed ( ik ben 191cm lang en zijslaper dus ben ik blij met een goed kussen en lang goed matras met dito dekbed )
ook nog een bad en een lage correcte prijs en laat ontvangst, alles probleemloos.

in de winkelstraat weggetakeld ( nieuwste groene kaart thuis laten liggen ) en dus autoloos slapen in Roeselare ( niet echt vervelend overigens ). De eigenaar zei vrij snel dat hij mij een lift kon geven naar de takelsite waar mijn auto stond.
Uiteindelijk heeft dochterlief mij van hotel naar takeldienst naar politie en terug naar de takeldienst gebracht ( 1,5 uur rondrijden en wachten ) " wij doen alles voor onze klanten " - ik had dan ook een suite van 75€ all in - dan mag je die service ook verwachten toch......... smiley

Kamertip: alles is geregeld zelfs de prijs is goed, zelfs straatzijde is stil
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 oktober 2016

een eerlijke deal. Er zijn momenteel verbouwingswerken bezig waardoor het beeld niet volledig klopt met hoe het zou moeten zijn. Afwachten tot de verbouwing voltooid is. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen, Uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 26 juli 2016

De enige (gereserveerde) service die je krijgt is die bij het ontbijt. De kamer was niet klaar en men liet ons wachten in de gang. De meisjes werden op die manier opgejaagd zodat deze kamer wel héél vlug gepoetst was. Badkamer was ronduit vuil. Er ligt ook een dik voltapijt wat écht niet aan te raden is voor mensen met bv. allergie. Je krijgt niet wat je werd beloofd: veilige fietsstallingen voor de elektrische fietsen: poorten kunnen niet dicht of op slot.

Datum van verblijf: juli 2016