Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Goede ervaring ondanks koud weer ( buiten )

Het is een grote sauna, mét groot zwembad en nog een hut buiten .Helaas was het te koud ( buiten ... meer lezen

Beoordeeld op 20 juli 2023
Luc D
Beveren-Ijzer, België
Zonnige dag bij thermen R

Heel fijne ervaring zo dicht bij huis. De massage was magisch. We komen zeker terug! Mooie ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Charlotte V
Kortrijk, België
Lees alle 536 beoordelingen

Beoordeeld op 8 januari 2019 via mobiele applicatie

Bij het onthaal stonden we als volgende in de rij. plots mocht het koppen na ons gewoon voor. We werken zelfs niet aangekeken.
Aangekomen in de kleedkamers stond het er vol met verbodsborden en andere 'info'. Geen eigen drank, hier wordt gefilmd(?), Als je een haardroger wil gebruiken moet je borg betalen,..
Aangekomen in de thermen. Totaal geen relaxte sfeer of rust. Er werd gelachen en gebabbeld zoals op café.
De tuin en restaurant zijn rommelig aangekleed.

Kortom: hier heb je geen rust, onvriendelijke medewerkers en veel dorst.

Beoordeeld op 25 december 2018

Iedere keer dat we "thermenR" bezoeken keren we tevreden huiswaarts. ThermenR biedt kwaliteit. We komen er graag terug.

Datum van activiteit: december 2018
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2018

Tevreden gasten , die onze kwaliteit weten te waarderen, doen ons en het ThermenR team veel plezier.. herhaalbezoeken zijn het logisch gevolg en dit blijven we met passie goed verzorgen... tot binnenkort

Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Elke keer ik ga is het puur genieten. Super proper en de opgietsessies maken de ontspanning des te groter! Ook sinds de vernieuwingen, blijft het een dag vol luxe.

Er is wel 1 ding dat voor mij een deel de luxe wegneemt. Dat is dat als je iets wenst te bestellen dat je aan de toog moet gaan wachten. Zeker na een sessie als het druk is, is dat minder aangenaam. Je wilt verwend worden. Natuurlijk laat ik het daarom niet om te gaan. Ik heb begrip voor de beslissing die genomen is.

Hoe dan ook. Het is een stukje paradijs dichtbij de deur met een goede prijs/kwaliteit. Een grote aanrader voor iedereen die een ontspannende dag wilt!

Datum van activiteit: november 2018
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2018

Dank voor “een stukje paradijs dicht bij huis met goede prijs/kwaliteit”.. we zouden het zelf niet kunnen bedenken : prachtige omschrijving.

Na een opgietsessie ( en er zijn vele) kunnen we zelfs met extra mensen niet iedereen tegelijkertijd bedienen sorry hiervoor

Tot een volgende “puur genieten”

Beoordeeld op 21 december 2018

Het is net een strafkamp voor de werknemers.
Het eten is ook niet wat het zou moeten zijn en zeker voor die prijs.

Datum van activiteit: januari 2018
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

Beste K.S.. we houden alles bij

Beoordeeld op 21 december 2018

Gisteren naar Thermen R geweest met een vakantieveilingen bon. alles verliep vlot …. vernieuwde menukaart ,vispannetje was heel lekker . Opgietsessies waren zoals gewoonlijk top ,we hebben genoten van ons dagje thermen R !

Datum van activiteit: december 2018
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2018

Dank voor uw bezoek en zoals u zelf hebt ervaren met een bon zijn we vriendelijk en loopt alles gesmeerd als u de gevraagde formaliteiten (bon + reservatie bij ThermenR afgeprint ) afgeeft bij incheck.. de opgieters/sters lezen ook graag dat hun opgietsessies gesmaakt worden...