Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Goede ervaring ondanks koud weer ( buiten )

Het is een grote sauna, mét groot zwembad en nog een hut buiten .Helaas was het te koud ( buiten ... meer lezen

Beoordeeld op 20 juli 2023
Luc D
Beveren-Ijzer, België
Zonnige dag bij thermen R

Heel fijne ervaring zo dicht bij huis. De massage was magisch. We komen zeker terug! Mooie ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Charlotte V
Kortrijk, België
Lees alle 536 beoordelingen

Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Elke keer ik ga is het puur genieten. Super proper en de opgietsessies maken de ontspanning des te groter! Ook sinds de vernieuwingen, blijft het een dag vol luxe.

Er is wel 1 ding dat voor mij een deel de luxe wegneemt. Dat is dat als je iets wenst te bestellen dat je aan de toog moet gaan wachten. Zeker na een sessie als het druk is, is dat minder aangenaam. Je wilt verwend worden. Natuurlijk laat ik het daarom niet om te gaan. Ik heb begrip voor de beslissing die genomen is.

Hoe dan ook. Het is een stukje paradijs dichtbij de deur met een goede prijs/kwaliteit. Een grote aanrader voor iedereen die een ontspannende dag wilt!

Datum van activiteit: november 2018
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2018

Dank voor “een stukje paradijs dicht bij huis met goede prijs/kwaliteit”.. we zouden het zelf niet kunnen bedenken : prachtige omschrijving.

Na een opgietsessie ( en er zijn vele) kunnen we zelfs met extra mensen niet iedereen tegelijkertijd bedienen sorry hiervoor

Tot een volgende “puur genieten”

Beoordeeld op 21 december 2018

Het is net een strafkamp voor de werknemers.
Het eten is ook niet wat het zou moeten zijn en zeker voor die prijs.

Datum van activiteit: januari 2018
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

Beste K.S.. we houden alles bij

Beoordeeld op 21 december 2018

Gisteren naar Thermen R geweest met een vakantieveilingen bon. alles verliep vlot …. vernieuwde menukaart ,vispannetje was heel lekker . Opgietsessies waren zoals gewoonlijk top ,we hebben genoten van ons dagje thermen R !

Datum van activiteit: december 2018
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2018

Dank voor uw bezoek en zoals u zelf hebt ervaren met een bon zijn we vriendelijk en loopt alles gesmeerd als u de gevraagde formaliteiten (bon + reservatie bij ThermenR afgeprint ) afgeeft bij incheck.. de opgieters/sters lezen ook graag dat hun opgietsessies gesmaakt worden...

Beoordeeld op 20 december 2018 via mobiele applicatie

Vandaag voor de eerste keer naar een wellness geweest en ik moet zeggen is zeker voor herhaling vatbaar . De ontvangst en de rondleiding was meer dan in orde , alle faciliteiten waren de moeite waard . Doe zo verder

Datum van activiteit: december 2018

Een vriendelijke ontvangst en een mooie rondleiding zijn inderdaad standaard bij een eerste bezoek... veel faciliteiten zodat je gerust een ganse dag kan genieten van een dagje vakantie.. we proberen verder ons uiterste best te doen om iedereen een aangename wellnessbeleving te helpen ervaren.. prettige feesten gewenst en tot binnenkort

Beoordeeld op 17 december 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn trouwe bezoekers van thermen R en vonden het steeds zeer goed.We beveelde de sauna ook aan bij vrienden.(zie ook onze reactie op facebook)
De opgiet sessies vinden we nog steeds super goed .Zeer goede opgietmeesters!Toffe , vriendelijke mensen.
Maar wat een verandering!Het onthaal aan de balie was zeer koel en onvriendelijk.
Wij hebben een mail gekregen met ' dank voor de reservatie '.Dan denk je toch wel dat het in orde is.
Waarom moet je dat in godsnaam nog uitprinten in de tijd van vandaag.We gaan hier achteruit ipv vooruit.
En dat was wel de eerste keer , vroeger was onze voucher altijd voldoende.Wat doe je dan met 'oudere mensen ' die geen printer hebben , of moeten die niet meer komen misschien.
De gezellige sfeer in het restaurant is totaal weg.
We wilden wat relaxen in de zetels met een kopje koffie.
Maar er zijn zetels weg en vervangen door tafels dus er was geen plaats meer voor ons.
Er is ook geen bediening meer. Wel in het rijtje wachten aan de bar waar ze mij niet geloofden dat ik pas mijn bewijsjes voor de kaasplank had afgeven. Gelukkig is de spreuk van het genieten overschilderd op de muur.
Ook geen parking . Meditatie sauna buiten gebruik.
Geen vriendelijk woord meer bij het naar buiten gaan.
Jammer , want we vonden het vroeger steeds fijn maar er is nu toch teveel veranderd.De gezellige sfeer is totaal verdwenen.in plaats van te onstressen hebben we ons echt opgewonden.De vriendelijkheid is zeer ver te zoeken.
En wij dachten niet alleen zo , want er waren onder de bezoekers veel negatieve reacties.Dus doe er best iets aan en begin met de klantvriendelijkheid.
Vriendelijke groeten.

Datum van activiteit: december 2018
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2018

Uitprinten is meer dan nodig : gasten die met een reeds gebruikte bon komen is zeer frustrerend. We worden pas betaald als we ook de juiste codes en geen vervallen bonnen indienen

Er zijn geen enkele zetel vervangen in het restaurant. De schikking is veranderd, versiering aangepast, veel gezelliger gemaakt.. het is de bedoeling dat uzelf beslist om niet in de rij te wachten; als er een rij staat dan blijf je toch gezellig liggen/zitten of doe je eerst nog eerst een sauna.

We zijn een volledige nieuwe parking aan het aanleggen( als dat ook niet meer mag ). De meditatiesauna is sedert zondag niet in gebruik. Twee nieuwe branders worden geinstalleerd( als dat ook al niet meer mag:veiligheid en confort voor alles)

U hoeft zich inderdaag geen zorgen te maken., onze bezoekers aantallen zijn na 8 jaar nog altijd aan het stijgen en we zijn uiterst vriendelijk voor iedereen die ook vriendelijk is...