Het is een grote sauna, mét groot zwembad en nog een hut buiten .Helaas was het te koud ( buiten ... meer lezen
Het is een grote sauna, mét groot zwembad en nog een hut buiten .Helaas was het te koud ( buiten ... meer lezen
Heel fijne ervaring zo dicht bij huis. De massage was magisch. We komen zeker terug! Mooie ... meer lezen
Vandaag voor de eerste keer naar een wellness geweest en ik moet zeggen is zeker voor herhaling vatbaar . De ontvangst en de rondleiding was meer dan in orde , alle faciliteiten waren de moeite waard . Doe zo verder
Een vriendelijke ontvangst en een mooie rondleiding zijn inderdaad standaard bij een eerste bezoek... veel faciliteiten zodat je gerust een ganse dag kan genieten van een dagje vakantie.. we proberen verder ons uiterste best te doen om iedereen een aangename wellnessbeleving te helpen ervaren.. prettige feesten gewenst en tot binnenkort
Wij zijn trouwe bezoekers van thermen R en vonden het steeds zeer goed.We beveelde de sauna ook aan bij vrienden.(zie ook onze reactie op facebook)
De opgiet sessies vinden we nog steeds super goed .Zeer goede opgietmeesters!Toffe , vriendelijke mensen.
Maar wat een verandering!Het onthaal aan de balie was zeer koel en onvriendelijk.
Wij hebben een mail gekregen met ' dank voor de reservatie '.Dan denk je toch wel dat het in orde is.
Waarom moet je dat in godsnaam nog uitprinten in de tijd van vandaag.We gaan hier achteruit ipv vooruit.
En dat was wel de eerste keer , vroeger was onze voucher altijd voldoende.Wat doe je dan met 'oudere mensen ' die geen printer hebben , of moeten die niet meer komen misschien.
De gezellige sfeer in het restaurant is totaal weg.
We wilden wat relaxen in de zetels met een kopje koffie.
Maar er zijn zetels weg en vervangen door tafels dus er was geen plaats meer voor ons.
Er is ook geen bediening meer. Wel in het rijtje wachten aan de bar waar ze mij niet geloofden dat ik pas mijn bewijsjes voor de kaasplank had afgeven. Gelukkig is de spreuk van het genieten overschilderd op de muur.
Ook geen parking . Meditatie sauna buiten gebruik.
Geen vriendelijk woord meer bij het naar buiten gaan.
Jammer , want we vonden het vroeger steeds fijn maar er is nu toch teveel veranderd.De gezellige sfeer is totaal verdwenen.in plaats van te onstressen hebben we ons echt opgewonden.De vriendelijkheid is zeer ver te zoeken.
En wij dachten niet alleen zo , want er waren onder de bezoekers veel negatieve reacties.Dus doe er best iets aan en begin met de klantvriendelijkheid.
Vriendelijke groeten.
Uitprinten is meer dan nodig : gasten die met een reeds gebruikte bon komen is zeer frustrerend. We worden pas betaald als we ook de juiste codes en geen vervallen bonnen indienen
Er zijn geen enkele zetel vervangen in het restaurant. De schikking is veranderd, versiering aangepast, veel gezelliger gemaakt.. het is de bedoeling dat uzelf beslist om niet in de rij te wachten; als er een rij staat dan blijf je toch gezellig liggen/zitten of doe je eerst nog eerst een sauna.
We zijn een volledige nieuwe parking aan het aanleggen( als dat ook niet meer mag ). De meditatiesauna is sedert zondag niet in gebruik. Twee nieuwe branders worden geinstalleerd( als dat ook al niet meer mag:veiligheid en confort voor alles)
U hoeft zich inderdaag geen zorgen te maken., onze bezoekers aantallen zijn na 8 jaar nog altijd aan het stijgen en we zijn uiterst vriendelijk voor iedereen die ook vriendelijk is...
Thermen R is niet meer als vroeger!
Met die vële veranderingen .... missen we er de gezellige sfeer in (gans )het complex Betreft hygiëne,veel mensen douchen zich niet na saunabeurt ! Geen toezicht hierop,....
Bij het afrekenen geen “ hebben jullie genoten” meer , maar koel vertrek .
Héél jammer !!!!!
Het is een natuurlijke reactie om aan te moeten passen aan veranderingen... de gezellige sfeer is er meer dan aanwezig .. het is normaal en verplicht om na een saunabeurt te douchen en we zijn zeker niet van plan om daarvoor extra mensenin teschakelen om daar toezicht op te houden ( we zijn geen kleuterschool)..onze opgietmeesters vermelden hettrouwens constant bij hun sessie.... het was gisteren , zoals gans de week druk en een praatje bij afscheid kan soms eens ontbreken ( sorry hiervoor).. maar het raakt ons wel om daarvoor weer de slechtste quotatie te krijgen..
We zijn héél bot en onvriendelijk onthaald aan de receptie.Wat een verschil met ons vorige sauna bezoeken! Zelfs toen we vertrokken kregen we geen vriendelijk afscheidswoord. Momenteel moet je ook op de straat een parkeer plaats zoeken, en in het resto word je niet meer bediend.... gelukkig was er de opgiet sauna waar we nog een beetje van het vroeger Thermen R in terug vonden!
Wat is er hier aan de hand?
Beste.. graag zorgen dat je met je reservatie in orde bent.. en u dan afreageren .. met ons is er niets aan de hand maar.,,
Reeds jarenlang mijn trouwe sauna !
Veel verschillende sauna’s met super opgietsessies !
De massages zijn er ook TOP, in een supergezellig kader !
Na al die reacties over onvriendelijk onthaal( door gasten die zelf met hun reservatie niet in orde zijn) doet het meer dan deugd dat onze trouwe jarenlange gasten onze thermen een warm hart blijven toedragen en onze continue verbeteringen apprecieren...ons nieuw gamma massages valt duidelijk in de smaak en onze masseuses zullen dit graag lezen..blij te horen dat onze continue aanpassingen om het gezellig en cosy in huiskamer en massageruimtes te maken ook zo worden gepercipieerd..
Bij aankomst aan de balie toonde ik mijn uitgeprinte voucher en werd ik meteen zeer bot te woord gestaan. De uitbaters zijn duidelijk niet blij als je de sauna bezoekt met een bon van vakantieveilingen. Ze behandelden mij als een misdadiger omdat ik online iets verkeerd had aangeklikt. Ik geef toe dat ik niet uitblink in online-taken uitvoeren maar ik denk niet dat ze me daardoor moeten behandelen als een kleuter. Een dagje sauna werd daardoor jammer genoeg een dag mens-erger-je-niet. De andere klanten, ook gekomen met een voucher en voor de eerste keer op bezoek, waren ook in shock door de botte ontvangst. Er werd in het complex dan ook onderling druk over de slechte ontvangst gepraat ipv van te genieten van de welness. Genieten is nu eenmaal niet mogelijk in zo een negatieve sfeer. Wijzelf en een tiental andere bezoekers gaven aan hier geen tweede keer terug te komen.
Beste.. ik heb reeds deze morgen op dezelfde reactie gereageerd.. nu schrijft u opnieuw hetzelfde.waarom heb je dezelfde reactie verwijderd samen met ons antwoord?...denk je nu echt dat wij niets anders te doen hebben? .. wij aanvaarden alle bons met veel plezier maar je dient wel de regels van het spel te volgen: reserveren via https://www.thermen-R.be/Nl/reservatie.. alles invullen en uw reservatie bij ThermenR en bon/voucher afgeprint meebrengen.. geen frustratie bij ons en bij de gast.. u betaalt aan een organisatie( wij willen ook betaald worden en hebben de gevraagde gegevens nodig om ook voor onze dienst betaald te worden, nogal evident).wij zijn uitermate gastvrij en beledigd worden in onze receptie vinden we helemaal niet leuk omdat u niet in orde bent.. we vinden het fijn dat via bonnen onze mooie wellness wordt bezocht maar de kleine lettertjes vergeten te lezen/ niet begrijpen/ wisten we niet ...terwijl u wel een bon kan kopen en betalen .. ons de zwarte piet toespelen terwijl uzelf in fout bent past niet..