93 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Mercure Roeselare(Roeselare)(Heel veel waar voor je geld!)
110 US$
87 US$
Hotel Chamdor(Roeselare)
  • Restaurant
30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een toplocatie is dit! Kwamen hier heel laat aan en hadden van te voren gebeld en hierover goede afspraak gemaakt zodat onze gastheer ook aan zijn nachtrust toekwam. Ondanks dat werden we toch door hem persoonlijk allerhartelijkst ontvangen. Leuk! Tas werd na boven gebracht tot in onze prachtige kamer. Echt een geweldig mooie en ruime kamer. Zeer comfortabel met een enorme badkamer die ook al zo prachtig is. Het hele huis straalt comfort, rust en gastvrijheid uit. Na een heerlijke nacht genoten van een zeer uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Dit alles nog aangevuld met een mooi gesprek! Wij komen hier zeker terug. Ga hier verblijven. Echt je wil eigenlijk niet meer weg. En oh ja, ook niet onbelangrijk, prima uitvalsbasis voor Ieper, Lille en al het moois en indrukwekkends dat Vlaanderen te bieden heeft.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
22 november 2016 beoordeeld

Het was gelukkig gemakkelijk parkeren in de straat. Na aankomst in R&Breakfast werden we van harte welkom geheten door de gastheer. We verbleven in de blauwe kamer. Gelegen aan de achterkant van het huis, was het een heerlijk rustige en ruime kamer, met een comfortabel bed en een grote badkamer.

Beneden op de begane grond is er een gezellige woonkamer waar je fijn kunt bijkomen van de reis naar Roeselare of bijvoorbeeld na een dag om Roeselare en omgeving te bezoeken.

In overleg kun je afspreken hoe laat je wil ontbijten. Het ontbijt is heerlijk met verse broodjes van de bakker in de straat, een lekker warm eitje en divers beleg en goede sterke koffie om je klaar te maken voor de dag.

Ten slotte wil ik vermelden dat R&Breakfast ook romantisch is. De kleinschaligheid, het comfort en de hartelijke gastfamilie maken dat je je thuisvoelt. Een aanrader.

Kamertip: Alle kamers zijn geweldig. Kies de kamer met de kleur die het beste bij je past.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
23 oktober 2016 beoordeeld

Een weekendje geleden eventjes teruggekeerd naar mijn West-Vlaamse roots.
Gelogeerd bij Lex die ons werd aanbevolen door familie. Kamer uitermate net en rustig. s 'Morgens een ontbijt in de woonkamer met appelsap van appels uit familietuin en zelf gemaakte confituren/gelei. Werd ten zeerste geapprecieerd gezien we uit ervaring weet hebben van werk en tijd hieraan verbonden.
Adresje aanbevelenswaardig en voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
19 augustus 2016 beoordeeld

Een prachtige en heel mooi ingerichte kamer, met een zeer ruime badkamer. Ligging ideaal. Heel vriendelijke gastheer. En wat een ontbijt! Zo'n uitgebreid lekker ontbijt! Heel leuke ervaring hadden wij hier!

Kamertip: Heel uitgebreid ontbijt!
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
15 mei 2016 beoordeeld

De B&B is gesitueerd nabij het stadscentrum en vlakbij het station en toch rustig gelegen in een verkeersluwe straat. De kamers zijn heel stijlvol ingericht met heel ruime en deugdelijke bedden en de badkamer is comfortabel.
Het onthaal door gastheer Lex is heel gastvrij en het ontbijt is echt top met heel wat streekproducten en lekkere zelfgemaakte confituren. De prijs-kwaliteit is zeer goed.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner