FindHotel
Etrip
Beoordeeld op 2 mei 2018

Het hotel is een verbouwde hoeve. In het hoofdgebouw en bijgebouw bevinden zich grote comfortabele kamers. In het hotel bevindt zich ook een restaurant waar heel lekker eten wordt geserveerd. Zeer vriendelijke bediening.

Kamertip: Gelegen buiten het centrum van Roeselare in een rustige open omgeving
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2017

Zeer vriendelijk onthaal. De kamer is zeer ruim en netjes. Ook de badkamer is ruim en proper. Het hotel ligt wel uit het centrum van Roeselare zodanig dat je een wagen of taxi nodig hebt om de stad 's avonds te gaan bezoeken. Ontbijt voldoende uitgebreid.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 maart 2017

Heel gezellig, aangenaam hotel met lekker ontbijt. Ik ben zelden in een 3 sterren hotel geweest, en dit hotel laat me echt twijfelen waarom ik dit niet gewoon altijd doe. Eerste klasse onthaal, kamers en ontbijt, zijn 3 steren meer dan waard.
Misschien heel kleine bemerking, douche verliest wat water en tv te klein, maar dat is echt het enige.

PS: Die Jules Destroper koekjes in de kamer is misschien maar een detail, meer daar mij in ieder geval zeer geapprecieerd.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 september 2016

Wij verbleven hier 2 nachten in september. Het hotel is een beetje buiten Roeselare gelegen, je zit er heel rustig en mooi tussen de velden. De bedden zijn heel goed en de badkamer is mooi met een ruime instapdouche. Het ontbijt was heel goed en met voldoende variatie. De hoteluitbaatster is van Schotse afkomst maar spreekt zeer goed Nederlands. Ze kent duidelijk haar vak en is een absolute meerwaarde. Ze is uitermate vriendelijk en ongedwongen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Verzorgde kamer met voldoende comfort (wel geen nachtkastjes).
Gezellig restaurant met lekkere maaltijden.
Sympathieke uitbaters.
Zeer rustig maar toch kort bij Roeselare, Brugge en fietsroutes.
Ideaal als uitvalbasis.

Datum van verblijf: augustus 2016