Beoordeeld op 6 maart 2017

Heel gezellig, aangenaam hotel met lekker ontbijt. Ik ben zelden in een 3 sterren hotel geweest, en dit hotel laat me echt twijfelen waarom ik dit niet gewoon altijd doe. Eerste klasse onthaal, kamers en ontbijt, zijn 3 steren meer dan waard.
Misschien heel kleine bemerking, douche verliest wat water en tv te klein, maar dat is echt het enige.

PS: Die Jules Destroper koekjes in de kamer is misschien maar een detail, meer daar mij in ieder geval zeer geapprecieerd.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 september 2016

Wij verbleven hier 2 nachten in september. Het hotel is een beetje buiten Roeselare gelegen, je zit er heel rustig en mooi tussen de velden. De bedden zijn heel goed en de badkamer is mooi met een ruime instapdouche. Het ontbijt was heel goed en met voldoende variatie. De hoteluitbaatster is van Schotse afkomst maar spreekt zeer goed Nederlands. Ze kent duidelijk haar vak en is een absolute meerwaarde. Ze is uitermate vriendelijk en ongedwongen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Verzorgde kamer met voldoende comfort (wel geen nachtkastjes).
Gezellig restaurant met lekkere maaltijden.
Sympathieke uitbaters.
Zeer rustig maar toch kort bij Roeselare, Brugge en fietsroutes.
Ideaal als uitvalbasis.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Het was er heerlijk verblijven; de kamers waren prima en het eten was excellent. De stilte daar kan alleen maar deugd doen; het prachtige weer is natuurlijk een meevaller als je op de buiten wilt vertoeven.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 7 juni 2016

Leuk hotel buiten de stad wat garant staat voor de rust. Een goede en vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Voor een fietsvakantie een perfecte ligging. De kaart in het restaurant is beperkt maar voor enkele dagen volstaat dit. (een afwisselend dagmenu zou een pluspunt zijn) De cote à l'os op de eerste avond smaakte perfect en met honger hoef je zeker niet van tafel te gaan. Het ontbijt is basic (niet veel variatie in beleg) maar voldoende en een eitje gebakken of gekookt wordt op vraag aan tafel gebracht. De kamer was ruim, voldoende berging, een flatscreen tv, een badkamer met inloopdouche en wifi beschikbaar. Als ik toch een negatief puntje mag zeggen, de hoofdverlichting in onze kamer gaf vrij weinig licht en een nachtkastje naast het bed miste ik ook.

Datum van verblijf: juni 2016