FindHotel
Etrip
Beoordeeld op 14 september 2016

Wij verbleven hier 2 nachten in september. Het hotel is een beetje buiten Roeselare gelegen, je zit er heel rustig en mooi tussen de velden. De bedden zijn heel goed en de badkamer is mooi met een ruime instapdouche. Het ontbijt was heel goed en met voldoende variatie. De hoteluitbaatster is van Schotse afkomst maar spreekt zeer goed Nederlands. Ze kent duidelijk haar vak en is een absolute meerwaarde. Ze is uitermate vriendelijk en ongedwongen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Verzorgde kamer met voldoende comfort (wel geen nachtkastjes).
Gezellig restaurant met lekkere maaltijden.
Sympathieke uitbaters.
Zeer rustig maar toch kort bij Roeselare, Brugge en fietsroutes.
Ideaal als uitvalbasis.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Het was er heerlijk verblijven; de kamers waren prima en het eten was excellent. De stilte daar kan alleen maar deugd doen; het prachtige weer is natuurlijk een meevaller als je op de buiten wilt vertoeven.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 7 juni 2016

Leuk hotel buiten de stad wat garant staat voor de rust. Een goede en vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Voor een fietsvakantie een perfecte ligging. De kaart in het restaurant is beperkt maar voor enkele dagen volstaat dit. (een afwisselend dagmenu zou een pluspunt zijn) De cote à l'os op de eerste avond smaakte perfect en met honger hoef je zeker niet van tafel te gaan. Het ontbijt is basic (niet veel variatie in beleg) maar voldoende en een eitje gebakken of gekookt wordt op vraag aan tafel gebracht. De kamer was ruim, voldoende berging, een flatscreen tv, een badkamer met inloopdouche en wifi beschikbaar. Als ik toch een negatief puntje mag zeggen, de hoofdverlichting in onze kamer gaf vrij weinig licht en een nachtkastje naast het bed miste ik ook.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 3 oktober 2015

Hotel/restaurant vlak buiten Roeselare. Mooie propere kamers in een ander gebouw dan het restaurant, dus geen last van lawaai. Uitgebreid ontbijt in een zaaltje naast het restaurant. Bar met uitgebreide whisky collectie

Datum van verblijf: mei 2015