FindHotel
Etrip
Orbitz.com
Beoordeeld op 23 augustus 2016

Het was er heerlijk verblijven; de kamers waren prima en het eten was excellent. De stilte daar kan alleen maar deugd doen; het prachtige weer is natuurlijk een meevaller als je op de buiten wilt vertoeven.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 7 juni 2016

Leuk hotel buiten de stad wat garant staat voor de rust. Een goede en vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Voor een fietsvakantie een perfecte ligging. De kaart in het restaurant is beperkt maar voor enkele dagen volstaat dit. (een afwisselend dagmenu zou een pluspunt zijn) De cote à l'os op de eerste avond smaakte perfect en met honger hoef je zeker niet van tafel te gaan. Het ontbijt is basic (niet veel variatie in beleg) maar voldoende en een eitje gebakken of gekookt wordt op vraag aan tafel gebracht. De kamer was ruim, voldoende berging, een flatscreen tv, een badkamer met inloopdouche en wifi beschikbaar. Als ik toch een negatief puntje mag zeggen, de hoofdverlichting in onze kamer gaf vrij weinig licht en een nachtkastje naast het bed miste ik ook.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 3 oktober 2015

Hotel/restaurant vlak buiten Roeselare. Mooie propere kamers in een ander gebouw dan het restaurant, dus geen last van lawaai. Uitgebreid ontbijt in een zaaltje naast het restaurant. Bar met uitgebreide whisky collectie

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 8 juli 2015 via mobiele applicatie

Opnieuw gebruik gemaakt van het keuzemenu. Vorige keer heb ik nog de kreeft genomen, nu het stoofpotje van kikkerbillen. Ik zal de volgende keer geen keuze kunnen maken want de beide voorgerechten zijn heerlijk. Het hoofdgerecht, het lamskroontje, was niet alleen rosé klaar gemaakt maar ook nog eens boterzacht. Voor het dessert alleen al zou je
speciaal naar hier komen. Moulleux au chocola met vanille-ijs en speculaas crumble. Zalig. Dit alles overgoten met een passie voor hun job door Angela en haar man. Nothing can beat that!!!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 14 maart 2015

Het is altijd weer "thuiskomen" in Hotel ter Zuidhoek.
Wij hebben hier al vaak gelogeerd en worden altijd weer allerhartelijkst ontvangen.
Het eten in hun restaurant D'Hofstee is heerlijk net zoals het ontbijt.
Zeer de moeite waard om in dit centraal gelegen hotel in West-Vlaanderen te overnachten, vooral als je alle bezienswaardigheden van WO1 wilt bezoeken.
Angela, Eddy en zonen, tot binnen binnenkort!
Joke, Hans

Kamertip: Alle kamers zijn voortreffelijk.
Datum van verblijf: maart 2015