FindHotel
Etrip
Beoordeeld op 8 juli 2015 via mobiele applicatie

Opnieuw gebruik gemaakt van het keuzemenu. Vorige keer heb ik nog de kreeft genomen, nu het stoofpotje van kikkerbillen. Ik zal de volgende keer geen keuze kunnen maken want de beide voorgerechten zijn heerlijk. Het hoofdgerecht, het lamskroontje, was niet alleen rosé klaar gemaakt maar ook nog eens boterzacht. Voor het dessert alleen al zou je
speciaal naar hier komen. Moulleux au chocola met vanille-ijs en speculaas crumble. Zalig. Dit alles overgoten met een passie voor hun job door Angela en haar man. Nothing can beat that!!!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 14 maart 2015

Het is altijd weer "thuiskomen" in Hotel ter Zuidhoek.
Wij hebben hier al vaak gelogeerd en worden altijd weer allerhartelijkst ontvangen.
Het eten in hun restaurant D'Hofstee is heerlijk net zoals het ontbijt.
Zeer de moeite waard om in dit centraal gelegen hotel in West-Vlaanderen te overnachten, vooral als je alle bezienswaardigheden van WO1 wilt bezoeken.
Angela, Eddy en zonen, tot binnen binnenkort!
Joke, Hans

Kamertip: Alle kamers zijn voortreffelijk.
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 20 februari 2015

uitstekende ligging, 5 minuutjes van winkelcentra , of van centrum Roeselare. ontvangst en service door gastheer en gastvrouw heeft je het gevoel niet in een hotel te overnachten maar eerder in een B&B met de faciliteiten en voordelen van een Hotel. Hun Restaurant Dhofstee die vlak naast het Hotel is gelegen biedt een ruime en vooral smakelijke menukaart, met als specialiteit gegrilde gerechten zowel vlees als vis op Houtskool. goed continentaal ontbijt, rustige omgeving en mensen die steeds klaar staan om u te helpen of wegwijs te maken, goeie uitvalsbasis stadsbezoek, of fietsvakantie.

Kamertip: 2zeer ruime masterbedrooms , leuk als je enkele nachten hebt gepland , uitstekende prijs-kwaliteit.
Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 8 juli 2014

Hier heeft men , dank zij gastvrouw Angela, direct een aangenaam gevoel.
De kamers (wij hadden n°7) zijn mooi ingericht met een prachtige ruime badkamer. Wifi op de kamer is van prima kwaliteit.Op de kamer staat ook steeds fles water klaar en kan men zelf koffie/thee maken. Dit geeft extra service punt.
Ontbijt is verzorgd, o.a. met vers fruit. Ook avondmalen zijn van goede kwaliteit.
Het hotel is zeer goed gelegen om van daaruit de graven/musea van WOI te bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 6 juli 2014

Hotel Ter Zuidhoek is landelijk gelegen voorzien van 7 kamers. Je kan er in alle rust logeren. Buiten kan je fijn genieten op het terras van het hotel. De Grote Suite welk wij boekten, is een ruime living van zeker 13 m lang op 6 m breed, voorzien van airco. Douche en toilet zijn net afgeschermd en voorzien van een goede afzuig installatie. Het ontbijt is basis, maar lekker. Je word er vriendelijk onthaald en te woord gestaan door de eigenares.

Datum van verblijf: juli 2014