TripAdvisor

Piccolo
Geclassificeerd als nr. 17 van 114 Restaurants in Middelkerke
Keukens: Belgisch
29 juni 2019 beoordeeld

Hele aangename verwelkoming door de ober op het terras. Zeer verzorgde snacks, aandacht voor details. Proef zeker eens hun sangria!

Datum van bezoek: juni 2019

16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren aangenaam verrast. Er zijn weinig zaken op de dijk waar je zo lekker kan eten aan zo'n prijs. Het personeel is enorm vriendelijk en er is niets teveel gevraagd. Een erg leuke ervaring!
Ook de toiletten zijn erg hygiënisch en ruiken heerlijk fris.
Piccolo is rolstoeltoegankelijk en kindvriendelijkheid. Voor de toiletten dien je wel een trapje naar beneden te gaan.

Datum van bezoek: juni 2019
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier heel lekker gegeten! Ik vroeg om een aanpassing in mijn menu wegens voedselallergieën en dit was geen enkel probleem! Het was echt lekker, proper en het personeel was heel vriendelijk. Hier kom ik zeker terug als ik nog eens naar zee ga.

Datum van bezoek: november 2018
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Spaghetti Bolognese en tagliatelle met kip en boschampignons genomen: het was lekker! Vriendelijke en vlugge bediening! Bij de spaghetti Bolognese krijg je nog steeds een extra portie saus apart geserveerd! Prijs/kwaliteit is goed!

Datum van bezoek: februari 2019
23 november 2018 beoordeeld

Was heel lekker en gezellig. Zijn er over de middag binnen geweest voor een snelle hap. Het verliep heel vlot en prijs kwaliteit was het zeker in orde !

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Piccolo bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In Piccolo geweest? Deel je ervaringen!