TripAdvisor
Middelkerke
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk eten van lokale gerechten!”
Beoordeling van De Zeebries

De Zeebries
Geclassificeerd als nr. 8 van 114 Restaurants in Middelkerke
18 september 2019 beoordeeld

Afgelopen weekend overheerlijk gegeten hier en aan zeer democratische prijzen. Lekker voorgerecht, gevolgd door een fantastisch hoofdgerecht (kabeljauw, tomaatgarnaal,...) en bijhorende locale bieren. Vlotte en vriendelijke bediening.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke keuken. Geen wauw gevoel maar prijs/kwaliteit verhouding meer dan ok! Bediening gaat zeer vlot, soms gevoel dat je plaats moet maken.

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is een aanrader , je kan er héél lekker eten aan een democratische prijs. Vlotte en vriendelijke bediening , de porties zijn meer dan voldoende.

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 75 euro overnachting & ontbijt simpele kamer met frigo ! in het restaurant gegeten prima voor democratische prijs snelle en vriendelijke bediening een Aanrader ontbijt was meer dan ok een familiale sfeer maar verwacht geen superluxe

4 september 2019 beoordeeld

Toevallig hebben we dit restaurant gevonden, we waren op weg van Nieuwpoort naar huis en op zoek waar we nog tomaat-garnaal konden eten...
In Nieuwpoort staat één tomaat-garnaal 29 of 32 euro. In De Zeebries kregen we 2 tomaten-garnaal voor 21,5 euro !! en ze waren bovendien super-lekker !
Hier komen we zeker nog terug !

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die De Zeebries bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In De Zeebries geweest? Deel je ervaringen!