“Zeer lekker gegeten !”
Beoordeling van De Zeebries

De Zeebries
Geclassificeerd als nr. 9 van 98 Restaurants in Middelkerke
13 augustus 2016 beoordeeld

Zeer mooi restaurant, lekker eten, zeer vriendelijk personeel en snelle bediening. Wij komen zeker terug.

9 augustus 2016 beoordeeld

Dit groot restaurant is altijd druk bezet! Prijs kwaliteit is dan ook goed.. Kwaliteit goed zonder meer..géén hoogvlieger, maar voor dagelijks te gaan eten goed!

8 augustus 2016 beoordeeld

De Zeebries is een toegankelijk restaurant op de zeedijk. 's Avonds in het hoofdseizoen kan het er druk zijn, maar het is mogelijk om een aperitief (in ons geval een feestelijke sangria) te drinken op het terras buiten terwijl gewacht wordt op een tafel binnen om te eten. Voor geen geld eet je hier een 3-gangen menutje. Als voorgerecht genoten we van een portie met een lekker garnaalkroketje en een kaaskroketje met een verzorgd slaatje. Daarna ging het wel bergaf met het eten: Het hoofdgerecht was een matige stoverij met frietjes, dit gerecht ontbrak wat smaak. Het dessert stelde niets voor: een glas met een bodempje oplospudding. Correcte bediening. Alles bij elkaar geen memorabel etentje, maar we moeten toegeven dat we dat ook niet zouden mogen verwachten voor de prijs. Prijs/kwaliteit dus wel in orde.

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin mei hadden we een kamer achteraan het hotel op de4de of 5de verdieping. Eerste vaststelling: de kamer is tevens de nooduitgang van het verdiep. Naast onze deur op de gang is een klein kadertje met glazen front waar de sleutel van onze kamer in hangt. Bedenking: iedereen kan in onze kamer dankzij deze sleutel.
Kamer is gewoon.bij het ontbijt mag je geen extra ( leeg) bordje nemen om iets op,te leggen, vb beleg. Dat wordt je niet echt vriendelijk, door de medewerker, medegedeeld. Eigenaardig.
Verder was dit ontbijt in orde.
Het restaurant, waar we meerdere keren hebben gegeten is meestal in orde buiten die ene keer dat in het stoofvlees, toen menu van de dag, een blok bouillon, niet was opgelost tijdens het klaar maken. De dienster merkte dit ook op,en is het bord naar de keuken gaan terugbrengen, ook het ijsje achteraf was geserveerd in een glaasje dat een scheur had. dit gemeld aan de dienster en ook hier correct op gereageerd. Er mee naar de persoon die de ijsjes klaarmaakt met de melding dat hij de glaasjes beter moet nagaan en een nieuw ijsje met extra bolletje als compensatie gekregen. Top dienster.
Eindconclusie, vriendelijkheid en in orde uitgezonderd de man bij het ontbijt. Heel goede locatie met grote parking in de onmiddellijke buurt.
Zou ik er nog gaan? Ja ik denk het wel.

Datum van bezoek: mei 2016
2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe mooie grote zaak. Het eten was er uitstekend prijs kwaliteit zeker en vast positief. Ondanks de drukte was er een zeer vlotte bediening

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die De Zeebries bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In De Zeebries geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.