Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen be簿nvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Beoordeeld op 14 augustus 2020

De tegenvaller was bij aanvang de receptionist die totaal niet vriendelijk is en waar het management van op de hoogte was maar niets doet.
Het markante voorbeeld was mijn vraag naar parkeermogelijkheden en waar het antwoord is dat hij geen parkeerautomaat is.
Verder kleine kamer , ontbijt echt de basis, geen dagelijkse reiniging tenzij op vraag

Beoordeeld op 12 augustus 2020

Kamer aan straatzijde had geen gordijnen dus inkijk van appartementsblok. De enige mogelijkheid was dus de overgordijnen dicht laten maar een donkere kamer is toch niet leuk. Geen airco in de kamer, ook te warm.

Hotel is wel goed gelegen (onmiddellijk aan het strand en dijk).

Hotel is ook wel volledig corrona-proef.

Kamertip: Geen kamer aan straatzijde
Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

Al zo vaak in dit hotel verbleven. Helaas moet ik zeggen dat het de laatste keer het verblijf minder goed was. Vooral de kwaliteit van het ontbijt was anders dan de vorige verblijven. Reden corona! Toch kon het beter. Veel te druk in de ruimte. Te weinig co繹rdinatie. Kamer zag er ook niet proper uit bij aankomst. Studio. Jammer.

Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

Zeer proper hotel. Super lekker ontbijt. Zeer ruime keuze en voor ieder wat Wils. Zeer vriendelijk personeel ! Er is ook parking voor het hotel en ook langs de baan . Op wandelafstand langs de baan is het 5 minuutjes stappen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

2de maal hier. Verbleven en moet zeggen, echt een aanrader en uitgebreid ontbijt met uitzicht op zee. Enkel het weer viel tegen de. 12de februari. Hier komen we nog eens weer, en hopen dat het weer dan meevalt

Datum van verblijf: februari 2020