Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

2de maal hier. Verbleven en moet zeggen, echt een aanrader en uitgebreid ontbijt met uitzicht op zee. Enkel het weer viel tegen de. 12de februari. Hier komen we nog eens weer, en hopen dat het weer dan meevalt

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 16 oktober 2019

Vriendelijke en behulpzame uitbaters. Proper onderhouden hotel en mooie en rustige kamers aan de achterzijde. Dagelijks flesje water op de kamer is een pluspunt , zeker voor mensen die medicatie moeten nemen. Zeer uitgebreid ontbijt met zeezicht. We komen zeker terug !

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Wij verbleven hier een weekje in juni. Elk personeelslid, van receptie tot poetspersoneel, was zeer vriendelijk. Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid en lekker, een super begin van de dag. Kamers iets kleiner dan gewend, maar het is maar om te slapen, dus geen probleem. Perfecte ligging. Het was ons zo goed bevallen dat we 3 weken later nog eens een terug gekomen zijn voor 1 nachtje, deze keer met onze hond erbij. Als we nog eens naar de kust komen, weten we al zeker welk hotel we boeken.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Na reeds meerdere keren te verblijven in Andromeda Oostende dit hotel geprobeerd.
Standaardkamer: heel erg klein, uitzicht op muur en brandtrap, kamer rook muf
Bij aankomst in hotel om 22u30 bleek lift defect, dus 6 verdiepingen met trap
Heel luidruchtig hotel, je hoort alles wat in de gang gezegd wordt
Te hoge prijs voor wat je krijgt
Zeer goede locatie en parking voor de deur

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Ontvangst bij aankomst was heel vlot en vriendelijk. De kamers zijn vrij klein, maar netjes en hygiënisch. Wij hadden zicht op de binnenkoer, dus helemaal geen last van geluid van voorbijkomende trams. Ontbijt was subliem! Heel veel keuze, alles heel vers, niets ontbrak. Beste ontbijt tot nog toe. Enig minpuntje dat de tweede ochtend opeens een medewerkster ons kamernummer kwam vragen ter controle, terwijl de ontbijtzaal reeds leeg was. Alsof we zouden tafelschuimen... De parking voor het hotel heeft slechts enkele plaatsjes dus deze stond volledig vol. In de buurt is genoeg gratis parking, maar op drukke dagen is het niet evident om een plaatsje te vinden.

Datum van verblijf: juli 2019