Beoordeeld op 7 oktober 2018

Leuk hotel, proper en leuk om met een hond te overnachten. Hadden kamer 72 met uitzicht op duinen en straatkant.
kamers net en proper. Personeel een voor een top. Klant staat centraal. En je hond kan mee ontbijten in de lounge, zo moet hij niet op de kamer alleen achter blijven. Ontbijt is enorm...warm en koud, en wordt constant bijgevuld. Hotel is een echte aanrader.
Momenteel in de week werken aan de gevel van het gebouw ernaast wat voor lawaaihinder zorgt. Personeel is hierdoor zelf wel verveelt. Werken duren normaal tot december 2018.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Een leuk en proper hotel. Wel jammer dat er niets gemeld werd van de werken id volledige blok. We hadden dan misschien wel overwogen om een ander hotel te kiezen, maar dan was er een ander gevoel bij geweest. Nu werden we wakker om 7u30 met boren en slijpschijven achter ons bed en was er van uitslapen, heerlijke rust geen sprake. Even een kleine compensatie of een melding op voorhand dat er geluidsoverlast is,was hier wel op zijn plaats geweest. Een zeer spijtig voorval, want op zich is het wel een goed hotel. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Overnachting in een kleine kamer. Bedden zijn wat smal maar liggen prima. Kusttram is wel goed te horen, ook ‘s ochtends vroeg. Uitgebreid ontbijtbuffet is meer dan fijn. Parkeergelegenheid voor de deur.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Het hotel kende ik al als mooi en goed onderhouden hotel met vriendelijk personeel. Op mijn verjaardag in maart kreeg ik zelfs een glaasje cava en een kaartje. Heel leuk en een teken dat het personeel ook goed op doet letten. Ook nu ben ik er weer en heb ik mijn hondje bij die evenzeer welkom is.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 april 2018

Fijn hotel...proper,lekker uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk personeel!
Fijn onthaal aan de receptie door Benny en zeer behulpzaam!
Onze kamer lag aan de straatzijde,met uitzicht op zee!
De tram stopt daar ook,maar qua geluid valt het nog allemaal mee!
Wij gaan zeker nog terug naar dit hotel!Een aanrader!

Datum van verblijf: april 2018