TripAdvisor

Beoordeling van Kromme Elleboog

Kromme Elleboog
Geclassificeerd als nr. 10 van 114 Restaurants in Middelkerke
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk onthaal - mooi kader met open keuken . Chef komt u vertellen wat er op het menu staat en je mag gerust vragen stellen aan hem . Wij namen een lunch aan 35€ en we moeten zeggen dat we aangenaam verrast waren . Super verse vis en alles was juist afgekruid . Ronduit waren we zeer tevreden

Datum van bezoek: maart 2019

26 juni 2018 beoordeeld

We kunnen ten zeerste de lunch aanraden. Deze kost 35 euro voor een super voorgerecht en dito hoofdgerecht, gevolgd door een koffie met zelfgebakken cake en wafeltjes. Alles wordt vers ter plaatse met verse producten klaargemaakt in een open keuken en de kok serveert ook mee. De huiswijn is een topper. We gaan zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2018
30 mei 2018 beoordeeld

Op fiets een leuke maaltijd stop. Heel vriendelijke ontvangst in een iets verouderde omgeving. De keuken en de wijntjes waren wel heel lekker. Alle gerechten hadden smaak en waren heel goed gegaard.We aten op het terras bij mooi weer. Gezien er ook een speelpleintje voor kinderen is kan je hier perfect met de kleinkinderen langskomen. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Jammer dat de iets verouderde infrastructuur (zeker ook ophet terras) de beste score niet toelaat.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren aanwezig met een paar koppels vrienden. We hebben a la carte gegeten. Het eten was lekker en voldoende ruime porties. Ik vroeg een afwijking van de kaart (iets met asperges) en ik kreeg een ruime portie asperges met handgepelde garnaaltjes. De kreeftbereiding was ook zeer lekker. Een adresje om nog eens terug te keren. Tarbot in zoutkorst is een specialiteit.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een adresje die aan te raden is!!! Wij gaan zeker terug!!!! Wij kozen voor de lunch, we hadden eerst een fantasie van verse garnalen en daarna zeebaars op een bedje van couscous en verse groentjes. We werden verwend met een heerlijke ijskoffie als afsluiter.

Reizigers die Kromme Elleboog bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In Kromme Elleboog geweest? Deel je ervaringen!