“Bizarre avond”

Trattoria-Borsalino
Geclassificeerd als nr. 10 van 101 Restaurants in Middelkerke
Keukens: Italiaans
4 augustus 2020 beoordeeld

Tijdens de corona crisis, gaan eten in dit restaurant. Mijn echtgenote is gehandicapt wegens ALS en kan niet meer eten. Man was duidelijk niet amused toen ik mededeelde dat zij niet meer kon eten. Hij stond luidop te roepen tegen mensen die wensten te komen eten maar geen plaats meer hadden dat hij dit jaar enkel voor de belastingen werkte. Hij was zeer zenuwachtig en wou zo vlug mogelijk een max aan volk laten eten om wat te récupèrent. Daar heeft klant geen boodschap aan...

Datum van bezoek: augustus 2020

16 juli 2020 beoordeeld

Meerdere keren afgehaald en zeer tevreden.
Prima verhouding tussen prijs en kwaliteit, bij afhalen kan je met twee personen prima voor € 20 of minder eten.
Dat vind je niet vlot ergens anders.
Meerdere pasta's en pizza's geprobeerd, volgende vakantie zeker weer!

Datum van bezoek: juli 2020
13 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan bezoek, geen reservatie mogelijk. Propere, nette zaak. Vlotte correcte en vriendelijke bediening. Snelle keuken en heerlijke gerechten. Speciale zaakvoerder die voor entertaiment zorgt.

Datum van bezoek: juli 2020
7 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste mensen. Vandaag take away genomen. Gestart met een super verzorgde en lekkere antipasto Borsalino (zie foto). Nadien een Ossobucco con pasta en een Penne alla Norma con tonno. Sorry, die foto's wil ik er niet meer bijzetten want dan komt er gegarandeerd een stormloop . Grazie mille Calogero, Francesco en het ganse team, succulento. Hopelijk is het hele corona-gedoe snel achter de rug zodat we opnieuw gewoon kunnen eten . Ciao a tutti.

Datum van bezoek: juni 2020
1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren nog eens gaan tafelen met vier. Zoals gewoonlijk was het in orde en bovenal heel lekker. Super schotels (pasta met zalm, 2 x trio van pasta en carbonara), prima wijntje erbij, lekkere koffie en afsluiten met een attentie van het huis. En daarbij een vlotte service en een babbel. Meer moet dat echt niet zijn. Dus uitkijken naar het volgende bezoek.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Trattoria-Borsalino bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In Trattoria-Borsalino geweest? Deel je ervaringen!