TripAdvisor

Trattoria-Borsalino
Geclassificeerd als nr. 9 van 114 Restaurants in Middelkerke
Keukens: Italiaans
11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en écht Italiaans eten met zeer vriendelijke en gedreven zaakvoerder. Prijs/kwaliteit verhouding meer dan ok! TOP!

Datum van bezoek: september 2019

2 september 2019 beoordeeld

Place to be! Best place to visit! Top gerechten! eerlijk en heerlijk! Echte aanrader ! 15 jaar klant ! Altijd thuis gevoel !

Datum van bezoek: september 2019
29 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn personeel en fantastisch eten. Lekker vongole, super calzone mooi wijnassortiment prijs/kwaliteit zeker een aanrader We komen zeker nog terug als we in middelkerke zijn.

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit jaar wilden we hier terug gaan eten. We wisten dat we hier niet konden reserveren, dus gewoon binnengestapt. Heel onvriendelijke reactie net niet uitgescholden. Hier zullen we geen voet meer binnenzetten.

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt hier voor de super lekkere Italiaanse pasta's en pizza's, enkel en alleen. Geen gezelligheid, geen intieme tete-a-tete of familiediner. Het is er erg druk en bijzonder luidruchtig, bereid je hierop voor. Toch is de bediening vriendelijk en vlot. Onze pizza en lasagne werden erg snel geserveerd, portie is zeker voldoende en het was duimen en vingers aflekken! Huiswijn is oké en goede prijs.
Dit was de eerste keer en meteen een schot in de roos, wij worden vaste klanten!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Trattoria-Borsalino bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In Trattoria-Borsalino geweest? Deel je ervaringen!