Vandaag geopend: 12:00 - 23:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Gezellig minigolven tijdens de wintermaanden

Beoordeeld op 15 januari 2019
Dirk P
als je niet weet wat te te doen ...

Beoordeeld op 25 oktober 2018
innebie
Asse, België
Lees alle 68 beoordelingen

Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Onvriendelijk personeel dat klanten zit te beschuldigen van dierenmishandeling! Vorig bezoek al opmerkingen zitten geven en roepen tegen kleine kindjes ,maar we wouden het nog een kans geven. Jammer genoeg hadden we beter thuisgebleven... Een iets oudere persoon kwam mij zeggen dat ik zijn dieren mishandel en mij de les te spellen. Dit terwijl ik zijn dieren niet aangeraakt heb, ik zou volgens hem zijn dieren geslaan hebben met een buis( dat daar niet moet liggen). Heb je kindjes en zin in een leuke activiteit? Zoek dan een andere plaats of bespaar je geld want het personeel kan wel een cursus vriendelijkheid gebruiken en dan zeker de oudere meneer...

Datum van activiteit: april 2019
F280QSlindam, Eigenaar van De Kegel X-treme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Beste mijnheer Lazslo Willaert ,
Heel spijtig dat u te laf bent om deze recensie in eigen naam te schrijven .
Maar je kan natuurlijk niet anders verwachten van een volwassen persoon die het stoer vindt ( tegenover de dames die er bij waren ? ) om dieren die rustig lopen te grazen op hun weide proberen op te jagen. En ja, met een buis die daar niet moest liggen , maar per toeval aan de verkeerde zijde van het werfhekken was beland. Dit gaf U echter nog niet het recht deze buis te gebruiken om voor de neus van de alpacas te zwaaien. Omdat u hen wou zien wegspringen misschien ? U heeft hen inderdaad niet aangeraakt , maar uw gedrag dat ik op de camerabeelden herbekeken heb , rustige dieren proberen op te jagen, is voor ons ook dierenmishandeling . Ik raad U dus aan een cursus omgaan met dieren te volgen . En de kans die U ons “ nog eens wou geven “ , kunnen wij U spijtig genoeg door Uw eigen , onrespectvol gedrag niet meer geven .

Beoordeeld op 15 januari 2019

Zeer aangename namiddag beleefd, met fantastisch uitgebouwde minigolfbanen . Zowel voor oud als jong heel aangenaam , ook mogelijkheid om iets te eten en/of te drinken

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2018

Leuke plaats voor heel het gezin. Als je niet weet wat te doen aan zee... Bowling, karting, laser shoot, mini golf, hoogteparcour,... keuze genoeg.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Voor klein en groot een aanrader, leuke activiteiten te beleven op korte afstand van de zee ,campings , vakantiehuisjes en hotels in Middelkerke.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2018

Op een regenachtige zondag er heen geweest met vrienden. De minigolf is heel mooi en uitdagend, maar zelfs voor volwassenen nogal moeilijk. Maar wel heel plezant. Er is heel veel van activiteiten te doen.

Datum van activiteit: augustus 2018