TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Vandaag geopend: 14:00 - 20:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Gezellig minigolven tijdens de wintermaanden

Zeer aangename namiddag beleefd, met fantastisch uitgebouwde minigolfbanen . Zowel voor oud als ... meer lezen

Beoordeeld op 15 januari 2019
Dirk P
als je niet weet wat te te doen ...

Leuke plaats voor heel het gezin. Als je niet weet wat te doen aan zee... Bowling, karting, laser ... meer lezen

Beoordeeld op 25 oktober 2018
innebie
Asse, België
Lees alle 68 beoordelingen

Beoordeeld op 17 augustus 2018

Heel leuke indoor mini-golf. 't Is eens wat anders !
Ook de laser shooting was plezant, maar dat hangt natuurlijk ook van jezelf af....

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018

mooie piste voor go carting vriendelijke bediening en goede uitleg , ook over de andere mogelijkheden , prachtig klimparkoer .Was wel nog niet open

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018

Erg vriendelijk ontvangst, even tijd voor een gesprekje. Duidelijke speluitleg gehad. Dan met z'n allen de escaperoom in. Wat een superleuke ervaring!
Ongelofelijke grafics, leuk spelverloop, een ervaring die nog lang zal nazinderen!

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018

Het was teveel gevraagd voor de wifi code. In een toeristische badplaats niet inspelen op de behoeften van de (buitenlandse) toerist is bijzonder te noemen.

Datum van activiteit: augustus 2017
Linda M, Eigenaar van De Kegel X-treme, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2018

Beste, ik begrijp Uw beoordeling niet echt, aangezien er GRATIS Wifi , waarvoor geen code nodig is,beschikbaar is voor al onze klanten.
Het beveiligde netwerk, waarvoor wel een code vereist is , wordt gebruikt voor ons ( witte) kassa systeem, en die code wordt logischerwijs dan ook niet aan klanten verstrekt.

Beoordeeld op 9 juli 2018

Ieder van ons vind er wel een uitdaging en nadien kan je er gezellig napraten met een hap en een tap.

Datum van activiteit: januari 2018