Beoordeeld op 19 juli 2016

Het hotel is goed gelegen. Dichtbij centrum en de zee. Het ontbijt was goed en verzorgd. Voor de confituur (2 soorten in grote kommen) mochten er echter kleine potjes voorzien worden. Dat zou handiger zijn.
De kamer en badkamer was klein maar proper. De bedden zijn ook aan de kleine kant.
Er is een dekbed voorzien en dit is in het seizoen te dik en warm. Een bovenlaken voorzien en een licht dekentje zou comfortabeler zijn. Het is tijdens de zomerperiode zeer warm op de kamers. Ook gemakkelijk dat er een restaurant is waar men kan lunchen en dineren.

Kamertip: De budget kamers hebben zicht interland. Het is er wel rustig.
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 17 juli 2016

goed verblijf kleine kamer maar goed voor een nachtje
luxekamer was goed bevallen wel warm maar je kan balkondeur laten openstaan om te slapen
als je graag wat langer slaapt is dit misschien geen optie

Kamertip: geen tip voor uitslapers
Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 juli 2016

Heel geschikt voor families of jonge mensen. De prijs voor een 2 persoons kamers is super reëel, helaas konden wij alleen een 3 personen kamer huren. Wij hebben ook een 3 persoons kamer voor onze zoon geboekt .zhij had de kamer voor zichzelf en wij vonden het behoorlijk aan de prijs. Het ontbijt is heel sober. Sommigen personeelsleden hebben waarschijnlijk een hekel aan Nederlanders en laten dat duidelijk merken. Wel waren de kamers brandschoon de kamermeisjes vriendelijk en een heerlijke douche.

Kamertip: Voorkant heeft zeezicht en een levendige boulevard.
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 11 juni 2016

we bleven hier slapen na een familiefeestje en alvorens door te rijden naar Frankrijk. de eerste indruk was matig , de ingang langs de Leopoldslaan was niet echt uitnodigend en zelfs beetje vuil; het inchecken verliep vlot en de kamer zelf was geriefelijk en proper. WIFI was ok. ook het ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid.
al bij al goede prijs /kwaliteit !

Kamertip: indien je zeezicht wil moet je het aanvragen en kost extra
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 22 mei 2016

Een leuk hotel, mooie kamer met zeezicht. De badkamer was eerder klein maar heel practisch. Prachtige inloop douche. De kamer had tevens een tafel let 4 stoelen en een grote frigo. Het ontbijt was lekker en goed verzorgd.

Kamertip: Kamer met zeezicht zijn best ok.
Datum van verblijf: mei 2016