TripAdvisor
Middelkerke
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Gezellig restaurant met een prima weekmenu”
Beoordeling van Le Bourguignon

Le Bourguignon
Geclassificeerd als nr. 21 van 114 Restaurants in Middelkerke
17 augustus 2019 beoordeeld

Vooral het weekmenu met zijn prima prijs-kwaliteit blijft ons bekoren.Afwisselend vlees- en vismenu, royaal begeleid met lekkere huiswijn. Een echte aanrader

Datum van bezoek: augustus 2019

7 juli 2019 beoordeeld

Eten oké.Maar bediening heel onbeschoft.waren met zes personen en mochten maar een stukje vlees inleggen.nooit ga ik daar nog eten.

Datum van bezoek: juli 2019
13 juni 2019 beoordeeld

vlees = ok, / sauzen ja,,maar geen bearnaise ? dat is toch basic ? zoetzure saus bij een fondue is echt niet nodig, liever bearnaise en pickles of mayo..
en dan een persoon / een vleesje, anders borrelt de fondue over...???
resultaat : veel te duur voor totaalplaatje...
voor 30 euro / persoon ? dan ga ik liever rechtover voor een baby lobster à 26 euro.
jammer genoeg, geen plaats meer...
finaal : geen aanrader

Datum van bezoek: mei 2019
7 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig terechtgekomen in dit restaurant op een druilerige weekdag en genoten van het weekmenu met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke ontvangst en bediening, glazen worden gul bij geschonken. Bovendien leuke achtergrondmuziek (evergreens). We gaan zeker terug als we nog eens in de buurt zijn.

Datum van bezoek: februari 2019
6 januari 2019 beoordeeld

Toch wel eens belust op een fonduetje en niet ver van huis , stapten we binnen in Le Bourguignon.Een vriendelijke meneer wees ons een plaats aan .Op de kaart drie soorten fondue: de bourguignon(uitsluitend rund), de mix en vis. De laatste was niet verkrijgbaarToch een beetje bizar: aan de kust en met een viswinkel in de gebuurte.De mix wasvoldoende, echter zonder tierlantijntjes, vers van de kip, kalkoen ,varken en rund gesneden. Spijtig genoeg werd onze gerenommeerde frietkultuur weer pijn aan gedaan. Dan maar per twee meegeven aan een stukje vlees in het pannetje olie,zodat ze krokant konden worden gegeten.Het begeleidend slaatje was klein en herleid tot 'basic". Het dessertje was een snede van een ijsstronk bijgespoten met slagroom.De koffie was dan weer heerlijk(een bolletje koffie)maar de snoepjes gaven dan weer de tendens weer van de gehele diner.Ik begrijp de gedachtengang van een koppel die stillaan snakt naar de pensioenleeftijd(de echtgenote in de keuken).De glazen werden rijkelijk regelmatig gevuld met wijn ,wat voor een echte Bourgondiër ook niet onbelangrijk is.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Le Bourguignon bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In Le Bourguignon geweest? Deel je ervaringen!