“Zeergoed”

Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Middelkerke
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste zaken voor een heerlijke ijscoupe.
Ze hebben super veel diverse smaken en ze zijn allemaal even lekker.

5 september 2019 beoordeeld

Zeer lekker ijs aan een democratische prijs, veel verschillende smaken en vlotte bediening, hoorntje met gratis chocoladerand als je erom vraagt

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere ijsjes gegeten.. ook de wafels en milkshakes zijn lekker gemaakt en een echte aanrader .....

19 augustus 2019 beoordeeld

Ik wilde elke dag een ander smaakje uitproberen, maar vanaf dag 1 was ik verslaafd aan hun yoghurtijs met bosvruchten. Zaaaalig!!

Datum van bezoek: juni 2019
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn erg kieskeurig voordat we een ijsje nemen, maar aan dit adresje kunnen we niet voorbijgaan. Bij andere vrienden is dit ook geweten.

Reizigers die Dolce & Gelati bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In Dolce & Gelati geweest? Deel je ervaringen!