Leg de laagste prijs van deze websites vast
61 US$
Expedia.com61 US$
Hotels.com61 US$
eDreams61 US$
FindHotel61 US$
CheapTickets61 US$
Orbitz.com61 US$
Beoordeeld op 9 mei 2021 via mobiele applicatie

Met een burgemeester als Dedecker die de terrassen een week eerder voorzag dan de rest van het land én de aanwezigheid van een groot hondenstrand in Middelkerke werd C-Hotels Zeegalm wederom onze keuze voor een verblijf aan zee van 3 nachten.

We verbleven in een studio, die compact doch comfortabel voorzien is voor een klein gezinnetje (enkel tot 2 jonge kinderen gezien formaat van de kleine slaapkamer). In ons geval werden de kinderen vervangen door 2 honden. Alles is gerieflijk ingericht, doch zou een bankje tegen de muur en een vierkante tafel qua optimalisatie van de beperkte ruimte een winst opleveren. In de huidige setup met losse stoelen aan een ronde tafel lijkt het mij erg moeilijk om met 4 te eten.

Ligging is super in de duinen tussen Middelkerke en Westende en op een dikke 5 minuten sta je op het strand.

Tweede kleiner minpuntje was dat na de eerste nacht onze kamer niet werd schoongemaakt en vervolgens na de 2de nacht wij ons nog aan het klaarmaken waren voor vertrek toen de poetshulp aanklopte. In het Engels duidelijk gevraagd of ze binnen een kwartiertje kon terugkomen en bevestigend geknik gekregen, doch was bij terugkomst wederom niet gepoetst. Dan maar zelf gedaan en aan de receptie nieuwe lakens gevraagd.

Al bij al zeer veel waar voor je geld, zeier gezien de geringe kostprijs.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 28 februari 2021

Mooie, vernieuwde kamers/appartement. Uitstekende uitvalsbasis om Middelkerke te ontdekken en even uit te waaien aan zee. Kamer was proper en gezellig. Met de zee op wandelafstand ligt dit hotel ideaal en ook zeer rustig.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 12 november 2020

Wij hadden de comfort kamer. Heel leuk en mooi ingericht, klein maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Erg vriendelijk onthaal en uitstekend ontbijt met voldoende keuze. Ook erg goed gelegen vlakbij het strand, leuk om een goeie wandeling te maken.

Beoordeeld op 10 november 2020

Vriendelijke ontvangst, mooie nieuwe gebouwen. Praktisch ingerichte kamer, goed onderhouden. Als nieuw. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.
Onze kamer was op het eerste verdiep, met trap langs buiten. Speciaal maar leuk.
Op wandel afstand van het strand.

Beoordeeld op 10 november 2020

Helaas teleurstellend. Een zeer hardnekkige en onaangename stank in de kamer, die zelfs door te kamer te luchten niet verdween. Een lekkend toilet waardoor er een waterplas in de badkamer was. In tegenstelling tot wat aangekondigd is zijn de kamers maar deels opgefrist: enkel de badkamers. Alle chassis zijn danig rot. Boven ooghoogte wordt er niet ontstoft. En na 18u dien je zelf je plan te trekken wanneer je de indruk hebt dat het warm water er met moeite uit stroomd. De receptie is dan reeds gesloten.
Het ontbijt gebeurt in de kamers (tijdens covid). Dit is geen probleem. Wel, dat een buitenlandse dame, in het Engels, vlugt durft te zeggen dat er geen ontbijtkoeken meer zijn (alhoewel dit niet zo was). Fruitsaladekopjes met amper enkele stukjes fruit. Weinig keuze. Allemaal details die de 15€/persoon duur maken.
Al bij al dus geen beste indruk.