Leg de laagste prijs van deze websites vast
61 US$
Expedia.com61 US$
Hotels.com61 US$
eDreams61 US$
Tripadvisor61 US$
FindHotel
CheapTickets61 US$
Beoordeeld op 28 februari 2021

Mooie, vernieuwde kamers/appartement. Uitstekende uitvalsbasis om Middelkerke te ontdekken en even uit te waaien aan zee. Kamer was proper en gezellig. Met de zee op wandelafstand ligt dit hotel ideaal en ook zeer rustig.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 12 november 2020

Wij hadden de comfort kamer. Heel leuk en mooi ingericht, klein maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Erg vriendelijk onthaal en uitstekend ontbijt met voldoende keuze. Ook erg goed gelegen vlakbij het strand, leuk om een goeie wandeling te maken.

Beoordeeld op 10 november 2020

Vriendelijke ontvangst, mooie nieuwe gebouwen. Praktisch ingerichte kamer, goed onderhouden. Als nieuw. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.
Onze kamer was op het eerste verdiep, met trap langs buiten. Speciaal maar leuk.
Op wandel afstand van het strand.

Beoordeeld op 10 november 2020

Helaas teleurstellend. Een zeer hardnekkige en onaangename stank in de kamer, die zelfs door te kamer te luchten niet verdween. Een lekkend toilet waardoor er een waterplas in de badkamer was. In tegenstelling tot wat aangekondigd is zijn de kamers maar deels opgefrist: enkel de badkamers. Alle chassis zijn danig rot. Boven ooghoogte wordt er niet ontstoft. En na 18u dien je zelf je plan te trekken wanneer je de indruk hebt dat het warm water er met moeite uit stroomd. De receptie is dan reeds gesloten.
Het ontbijt gebeurt in de kamers (tijdens covid). Dit is geen probleem. Wel, dat een buitenlandse dame, in het Engels, vlugt durft te zeggen dat er geen ontbijtkoeken meer zijn (alhoewel dit niet zo was). Fruitsaladekopjes met amper enkele stukjes fruit. Weinig keuze. Allemaal details die de 15€/persoon duur maken.
Al bij al dus geen beste indruk.

Beoordeeld op 8 november 2020

Hadden een studio voor 2 nachten (gelegen in een van de 2 gebouwrijen aan het straat.)
De ruimte is practisch ingedeeld voor de toebeelde oppervlakte, doch hij was super smerig bij aankomst. De vloer lag erbij alsof al weken niet gepoetst. Onder de bedden was dit zeker niet gebeurd sinds meer dan 1 jaar, wat een rotzooi!
Badkamer is oud en versleten, zeker niet gerenoveerd in 2019!
De frigo is een minibar modeletje waar je amper een fles in kwijt kan.
De verwarming van de studio gebeurt via oude electrische vuurtjes, niet practisch en moeilijk te regelen, ofwel te warm of te koud.
De receptie ligt in een ander gebouw, ontvangst is niet echt hartelijk.
Ontbijt aan 15 euro is tegenwwording zelf aan te sleuren via een mini plateautje naar je kamer, voor die prijs kan je zelf naar de naabij gelegen warme bakker bollen die echt kwaliteit heeft.
Als je brood of pistolets wilt bestellen via het hotel dien je dit cash te bellen, zelfs in corona tijden, begrijpen dit absoluut niet, en vooral de toon waar dit wordt meegedeeld is barbaars onvriendelijk.
Alom een toplocatie met navenate service om snel te vergeten