Beoordeeld op 21 oktober 2020

Zeer aangenaam verrast. Gezellige mooie comfortkamer, idem badkamer.
Groot TV-scherm. Supergoeie matras en breed bed. Excellent ontbijtbuffet.
Alles zeer netjes.
Vriendelijk onthaal en bediening.
Wij keren zeker terug.

Peeters Nicole en Marleen.

Kamertip: Hogere verdieping voor ons ideaal.
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 23 augustus 2020

Mooie en propere kamer. Jammer dat er geen kasten waren. Mooie ligging, vlak bij de duinen en de zee. Hoge toeslag voor honden. Bij het ontbijt was alles afzonderlijk verpakt wat enorm veel afval gaf. Je kan deze hygiënische maatregelen ook vervangen door iedere gast een grijptang te geven. Op die manier moet je ook niets aanraken. Smalle parkeerplaatsen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 juli 2020

Aangename, hedendaagse hotelkamer (nr 118) met veel lichtinval, terras, goede bedden, rust, lekker ontbijt. Restaurant/winkel/wandelgenot is verzekerd.

2 problemen met voordeur en terrasdeur die beide zeer moeilijk sloten, werden kordaat via de receptie en eigen technische opgelost. (Alleen jammer dat niemand vóór ons dit probleem kennelijk heeft aangekaart en/of vóór onze incheck het probleem had aangepakt want dit probleem bestond al even=>geen reclame voor de producent/plaatser wiens naam op de schrijnwerkerij is vermeld!).

Wij hebben bij aankomst ook onmiddellijk een ernstige geurhinder vanuit de douchecel aan de receptie gemeld, ook deze bestond zonder twijfel al enige tijd. Dit probleem kon niet onmiddellijk worden opgelost. Jammer. Door dit hier nogmaals neer te pennen hopen wij dat een volgende hotelgast wel een aangename geur in de badkamer wordt gegund. Wij hebben dit probleem een aantal keer gemeld, mogelijke oorzaak opgegeven en hopelijk is dit probleem in kamer 118 voor een volgende hotelgast snel opgelost. Wij hebben niet geopteerd om voor een restant van 1 nacht alsnog te kiezen voor een verhuis van kamer.

Tips; verstuur niet via email op dezelfde dag dat een gast wordt verwacht dat de kamers niet spontaan worden gekuist omwille van corona. Niet iedereen ontvangt zijn emails op smartphone. Email deze info minstens 48 u op voorhand.Vermeld ook bij incheck uitdrukkelijk onder welke specifieke voorwaarden een onderhoud kan aangevraagd en informeer niet enkel dat je het kan aanvragen (al dien ik mee te geven dat jullie ook dit euvel wel hebben opgelost).

Beoordeeld op 24 juli 2020

Net en luxueus hotel. Wij verblijven in een studio met dezelfde luxe van een hotel. Heerlijk ontbijt. Heel fijn zwembad ook. Matrassen zijn zalig om op te slapen. Ook de kinderen vonden het er heel fijn. Ligt dicht bij strand en zee.

Beoordeeld op 20 juli 2020

Heel nette kamer, prima badkamer, leuk terrasje in de avondzon en dat allemaal op wandelafstand van het strand van Westende en Middelkerke.
De auto mocht gratis op de parking, prachtig zwembad.
Het ontbijt was helemaal coronaproof. Alles netjes individueel verpakt, wat helaas ook een beetje aan charme verliest... Maar het voelde wel veilig.
Mijn moeder van 83 jaar en ik hebben 2 deugddoende dagen achter de rug!