Beoordeeld op 27 juli 2020

Aangename, hedendaagse hotelkamer (nr 118) met veel lichtinval, terras, goede bedden, rust, lekker ontbijt. Restaurant/winkel/wandelgenot is verzekerd.

2 problemen met voordeur en terrasdeur die beide zeer moeilijk sloten, werden kordaat via de receptie en eigen technische opgelost. (Alleen jammer dat niemand vóór ons dit probleem kennelijk heeft aangekaart en/of vóór onze incheck het probleem had aangepakt want dit probleem bestond al even=>geen reclame voor de producent/plaatser wiens naam op de schrijnwerkerij is vermeld!).

Wij hebben bij aankomst ook onmiddellijk een ernstige geurhinder vanuit de douchecel aan de receptie gemeld, ook deze bestond zonder twijfel al enige tijd. Dit probleem kon niet onmiddellijk worden opgelost. Jammer. Door dit hier nogmaals neer te pennen hopen wij dat een volgende hotelgast wel een aangename geur in de badkamer wordt gegund. Wij hebben dit probleem een aantal keer gemeld, mogelijke oorzaak opgegeven en hopelijk is dit probleem in kamer 118 voor een volgende hotelgast snel opgelost. Wij hebben niet geopteerd om voor een restant van 1 nacht alsnog te kiezen voor een verhuis van kamer.

Tips; verstuur niet via email op dezelfde dag dat een gast wordt verwacht dat de kamers niet spontaan worden gekuist omwille van corona. Niet iedereen ontvangt zijn emails op smartphone. Email deze info minstens 48 u op voorhand.Vermeld ook bij incheck uitdrukkelijk onder welke specifieke voorwaarden een onderhoud kan aangevraagd en informeer niet enkel dat je het kan aanvragen (al dien ik mee te geven dat jullie ook dit euvel wel hebben opgelost).

Beoordeeld op 24 juli 2020

Net en luxueus hotel. Wij verblijven in een studio met dezelfde luxe van een hotel. Heerlijk ontbijt. Heel fijn zwembad ook. Matrassen zijn zalig om op te slapen. Ook de kinderen vonden het er heel fijn. Ligt dicht bij strand en zee.

Beoordeeld op 20 juli 2020

Heel nette kamer, prima badkamer, leuk terrasje in de avondzon en dat allemaal op wandelafstand van het strand van Westende en Middelkerke.
De auto mocht gratis op de parking, prachtig zwembad.
Het ontbijt was helemaal coronaproof. Alles netjes individueel verpakt, wat helaas ook een beetje aan charme verliest... Maar het voelde wel veilig.
Mijn moeder van 83 jaar en ik hebben 2 deugddoende dagen achter de rug!

Beoordeeld op 13 juli 2020

Een last minute kamer geboekt in C-Hotels Zeegalm. De foto's op de website waren ok.
Ter plaatse hebben we mogen vaststellen hoe mooi de kamer ingericht is, hoe klein ze ook is. Maar ik kom niet naar de zee voor een grote kamer.
Heel goed gelegen tussen Middelkerke en Westende. Vanuit het hotel zijn er veel wandelmogelijkheden.
Rustig, mooi ingericht en vriendelijk personeel.
Alles is ook perfect geregeld in kader van Covid-19. Een aanrader alhoewel ik dit adres liever voor mij houd tot de volgende keer.
Gratis parkeren (parking is wel klein). Een buitenzwembad maar die hebben we niet gebruikt gezien ons kort bezoek.
Prijs-kwaliteit: zeker ok.
Wij keren zeker terug!

Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Leuk hotel. Gunstig gelegen en het ontbijt was voortreffelijk. Alleen jammer dat de honden niet mee mochten in de ontbijttafel terwijl we bewust hadden gekozen voor een hotel waar de honden mee mochten. Daardoor moesten we twee aan twee eten terwijl de andere twee op de honden pasten.

Datum van verblijf: maart 2020