Beoordeeld op 26 februari 2020

een comfortabele kamer, niet zo groot.Goede bedden.Alles was aanwezig, behalve een koffieapparaat .Je kan wel koffie drinken in de cafetaria.Uitgebreid en lekker ontbijt. Honden zijn welkom. Rustige ligging.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 februari 2020

Aangenaam verrast door de inrichting van de kamer - groot bed - mooie grote douche - groot tv - hadden kamer op gelijksvloer wat makkelijk was voor onze hond - directe wandelweg in de duinen en snel op het strand - ontbijt was heel uitgebreid en lekker - meer dan genoeg keuze van beleg en broodjes - wij gaan er zeker terug

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 3 januari 2020

Wij boekten één nacht in een comfort studio. Kids liggen afgescheiden in een aparte ruimte, mooie badkamer. Bij het binnenkomen was het wat kil, maar eens de verwarming aan kwam dit snel in orde. Domein is rustig gelegen, ontvangst zeer hartelijk en het ontbijt was zeer goed. Prijs/kwaliteit zit je hier heel goed.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 30 december 2019

pluspunten: mooie, rustige ligging en een erg lekker uitgebreid ontbijt
minpunten: wij hadden een studio geboekt in de kerstvakantie, bij aankomst was deze erg killig en rook niet fris. Gaf algemeen geen gepoetste indruk, stof op de tafel en vuil in de hoeken van de kamers. Zonde, want we hadden speciaal een comfort studio geboekt omdat deze net gerenoveerd waren. Hotelkamers zijn mogelijk beter in orde, maar dat weten we niet.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een studio genomen en was echt mooi! Verzorgde kamer met keukentje. Echt een aanrader voor als je weekend naar de zee wilt gaan. Ook goed voor met kindjes. Rustige ligging en via de duinen ben je ook snel aan het strand

Datum van verblijf: november 2019