Tripadvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 30 december 2019

pluspunten: mooie, rustige ligging en een erg lekker uitgebreid ontbijt
minpunten: wij hadden een studio geboekt in de kerstvakantie, bij aankomst was deze erg killig en rook niet fris. Gaf algemeen geen gepoetste indruk, stof op de tafel en vuil in de hoeken van de kamers. Zonde, want we hadden speciaal een comfort studio geboekt omdat deze net gerenoveerd waren. Hotelkamers zijn mogelijk beter in orde, maar dat weten we niet.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden een studio genomen en was echt mooi! Verzorgde kamer met keukentje. Echt een aanrader voor als je weekend naar de zee wilt gaan. Ook goed voor met kindjes. Rustige ligging en via de duinen ben je ook snel aan het strand

Beoordeeld op 24 november 2019

Prijs/kwaliteit TOP!
Mooie inrichting, goed slaapcomfort, super ligging bij de duinen vlakbij zee!
Studio voor vier personen is mooi ruim met apart slaapgedeelte.
Ruime badkamer.
Vriendelijke ontvangst in een heel mooi kader.
Een echte aanrader!

Beoordeeld op 18 november 2019

Nette kamer, wel zelf bij action waterkoker gehaald voor een kopje koffie want om 18.00 gaat de receptie dicht. Vriendelijke receptie. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Jammer dat ze geen diner aanbieden. De restaurants zijn op 5 km loopafstand in westende,: leuk centrum met aantal restaurants. Wij hebben heerlijk gegeten bij de Italiaan. Of middelkerke: aanrader de lord. Goed eten voor een redelijke prijs.

Bij alle restaurants kun je 't beste tussen 18.30 en 19.00 gaan eten. Ervoor zit je alleen in de ruimte erna gaan ze bijna dicht (buiten het seizoen). Het was fijn als de receptie ons daarover had ingelicht maar niet hun verantwoordelijkheid.

Kamer zelf ruim, schoon en prettig. Fijne douche al moet je even alles aanzetten (verwarming) maar dan heerlijk en ruim genoeg voor met zijn 2.

Bed paste we wel met zijn 3 in eventueel

Komen er zeker nog een keer terug

Beoordeeld op 16 november 2019

Mooie Kamer, maar niet geschikt voor lang verblijf. We misten een gezellige lobby/bar om s'avonds iets te drinken/eten. De receptie / ontbijt ruimte is maar open tot 18u. Er was ook geen koffie of thee faciliteiten op de kamer voorzien. Er was aan de receptie een drankenautomaat, maar enkel koude dranken. Wij verbleven van maandag tem donderdag in november, Onze kamer is maar 1x schoongemaakt. In een hotel verwachten wij een dagelijkse schoonmaak.
Gaan wij terug? Nee. Raden wij dit aan? Nee. Tenzij je enkel kamer met ontbijt zoekt, maar dan letterlijk niet meer dan dat!