Beoordeeld op 18 november 2019

Nette kamer, wel zelf bij action waterkoker gehaald voor een kopje koffie want om 18.00 gaat de receptie dicht. Vriendelijke receptie. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Jammer dat ze geen diner aanbieden. De restaurants zijn op 5 km loopafstand in westende,: leuk centrum met aantal restaurants. Wij hebben heerlijk gegeten bij de Italiaan. Of middelkerke: aanrader de lord. Goed eten voor een redelijke prijs.

Bij alle restaurants kun je 't beste tussen 18.30 en 19.00 gaan eten. Ervoor zit je alleen in de ruimte erna gaan ze bijna dicht (buiten het seizoen). Het was fijn als de receptie ons daarover had ingelicht maar niet hun verantwoordelijkheid.

Kamer zelf ruim, schoon en prettig. Fijne douche al moet je even alles aanzetten (verwarming) maar dan heerlijk en ruim genoeg voor met zijn 2.

Bed paste we wel met zijn 3 in eventueel

Komen er zeker nog een keer terug

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 16 november 2019

Mooie Kamer, maar niet geschikt voor lang verblijf. We misten een gezellige lobby/bar om s'avonds iets te drinken/eten. De receptie / ontbijt ruimte is maar open tot 18u. Er was ook geen koffie of thee faciliteiten op de kamer voorzien. Er was aan de receptie een drankenautomaat, maar enkel koude dranken. Wij verbleven van maandag tem donderdag in november, Onze kamer is maar 1x schoongemaakt. In een hotel verwachten wij een dagelijkse schoonmaak.
Gaan wij terug? Nee. Raden wij dit aan? Nee. Tenzij je enkel kamer met ontbijt zoekt, maar dan letterlijk niet meer dan dat!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 8 september 2019

Waren in comfort studio aangepast voor gehandicapten. Studio was mooi en goed ingericht. De hotelservice die inbegrepen was stelt echter niet veel voor. Wel dagelijks vuilbakje leeg, wc gespoeld en verse handdoeken gelegd, maar de studio was niet proper.Zelfs niet nadat we dit gemeld hadden. Het werd warm in de kamer als de zon scheen, en veel inkijk door het raam. Er is een goed ontbijt ter plaatse voor 15 euro pp en men kan ook iets van de bakker bestellen. Verder ver van alles gelegen, Beide tavernes in de buurt gesloten (in september) van maandag tot donderdag. Je bent redelijk vlug aan zee via de duinen, maar dan sta je nog ver van winkels en terrasjes van zowel Middelkerke als van Westende. Tramlijn op redelijk korte afstand. Zwembad zag er leuk uit, maar het weer was minder, dus geen gebruik van gemaakt. Best fiets meenemen, dan zijn de afstanden zeker te doen.

Kamertip: Best fiets meebrengen of nog goed te been zijn
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Grotendeels vernieuwd. Vriendelijke ontvangst. Studios nog niet gerenoveerd. Zwembad echte meerwaarde. Ideale ligging tussen Westende en Middelkerke. Ontbijt echte aanrader. Kans groot dat we volgend jaar terug een verblijf boeken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

Weekend gehouden in Hotel Zeegalm.
Hotel is pas nieuw ,prima kamer met alle faciliteiten die we maar konden wensen.
Zee op loopafstand en Westeinde en Middelkerke op 10 minuten lopen vanaf het Hotel.
Ook het ontbijtbuffet was heerlijk.
Zeegalm zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019